هواوی عینک هوشمندی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند معرفی کرد

 در جریان رویداد جهانی VR Industry 2022، کمپانی هواوی عینک هوشمند Vision VR خود را معرفی کرد.

هواوی عینک هوشمندی با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند معرفی کرد

این عینک مجموعه‌ای از ویژگی‌های شگفت‌انگیز و برخی از عملکردهای برجسته را در خود جای داده است که با اتصال به گوشی هوشمند، می‌توان از تمامی آن‌ها استفاده کرد.

عینک هوشمند Vision VR هواوی
مدیرعامل محصولات هواوی، BG He Gang، از عینک Vision VR در رویداد رسمی این شرکت رونمایی کرد. در کنار این، پرسنل اشاره کردند که چگونه این دستگاه می‌تواند در دنیای واقعیت مجازی از مزایایی برخوردار باشد.

هواوی Vision VR با نمایشگر Micro-OLED عرضه شده و مینی پنل آن یک صفحه مجازی عظیم 120 اینچی را درمقابل چشمان شما به‌نمایش می‌گذارد.

از سوی دیگر، نمایشگر این عینک از وضوح تصویر دوچشمی 1080P و روشنایی 480 نیت پشتیبانی کرده، دارای 90 درصد طیف رنگی DCI-P3 است و گواهینامه نور آبی کم رنگ Rheinland آلمان را با موفقیت کسب کرده است.

ازنظر طراحی، ویژن گلس با ظاهری عضلانی ارائه شده است. علاوه‌بر این، عینک هواوی بافت مات را در فریم‌های پهن خود به‌نمایش می‌گذارند. جعبه دستگاه نیز ساختار مشکی محکم خود را حفظ کرده است.

یکی دیگر از موارد جالب، بلندگوهای هوشمند بسیار نازک است. این بلندگوهای کوچک تنظیم نزدیک‌بینی را از 0 تا 500 درجه نشان می‌دهند. به‌عبارت‌دیگر تا 500 دیوپتر قدرت انکساری قابل تنظیم است.

به‌طور قابل‌توجهی، Huawei Vision Glasses بدون هیچ پردازنده داخلی یا بخش ذخیره‌سازی معرفی شده است. از این‌رو، این ابزار از هیچ هارد دیسک موبایل خارجی پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، شما می‌توانید به‌طور مؤثری پوشیدنی را به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی متصل کنید.

عمر باتری عینک ویژن هواوی معادل باتری گوشی هوشمند است. بنابراین، شما به‌راحتی می‌توانید از مزایای این دستگاه برای مدت‌زمان کافی لذت ببرید.

درحال‌حاضر، قیمت Vision VR هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده اما این عینک از تاریخ 14 نوامبر برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. پس از آن، این دستگاه رسماً در ماه دسامبر به‌فروش می‌رسد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر