اسپیکر قابل‌حمل ضدآب Sound Move شیائومی با عمر باتری ۲۱ ساعته معرفی شد

شیائومی اسپیکر قابل‌حمل ضدآب Sound Move را معرفی کرد. این محصول، تنها ۵۶۸ گرم وزن دارد و از شارژ سریع ۲۲ واتی پشتیبانی می‌کند.

اسپیکر قابل‌حمل ضدآب Sound Move شیائومی با عمر باتری ۲۱ ساعته معرفی شد

شیائومی امروز چند محصول جالب را در چین رونمایی کرد. از‌جمله‌ی این محصولات می‌توان به شیائومی ۱۳ اولترا و سری جدید شیائومی پد ۶ و شیائومی بند ۸ اشاره کرد. این شرکت اسپیکر قابل‌حمل جدیدی به‌ نام Xiaomi Sound Move را نیز معرفی کرد که طراحی آلومینیومی مستحکم و بلندگوهای استریوی دوگانه ۴ واحدی دارد. این محصول با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شود و بدنه‌ی سبک آن حملش را آسان‌تر می‌کند.


مشخصات Sound Move شیائومی
اسپیکر بلوتوثی Sound Move شیائومی از بدنه‌ی آلومینیومی آنودایز‌شده بهره می‌برد که هم ضد‌آب و هم ضد‌گردوغبار با گواهی IP66 است. شیائومی برای برقراری صدای فراگیرتر با هارمن کاردن همکاری کرده و برای محصولش حسگری داخلی‌ در نظر گرفته است که امکان تنظیم خروجی صدا براساس محل قرارگیری آن را فراهم می‌کند.

این اسپیکر وقتی به‌صورت تخت قرار می‌گیرد، صدای استریو تولید می‌کند؛ در حالی‌که وقتی به‌صورت ایستاده قرار می‌گیرد، صدایی بلندتر و پرطنین‌تر ارائه می‌دهد. شیائومی ادعا می‌کند که کیفیت صدای اسپیکر بلوتوثی Sound Move با چنین ساختاری افزایش می‌یابد. نتیجه صدای پرطنینی است که می‌تواند به حداکثر شدت صوت ۹۰ دسیبل برسد.

اسپیکر Sound Move از گزینه‌های ارتباطی متنوعی پشتیبانی می‌کند که از‌جمله‌ی آن‌ها می‌توان به Xiaomi Miaobo، بلوتوث ۵٫۳، AirPlay2 و رابط صوتی USB - C اشاره کرد. این اسپیکر سبک‌وزن تنها ۵۶۸ گرم وزن دارد و ابعادش ۱۷٫۷ در ۵٫۵۵ در ۵٫۵۵ سانتی‌متر است که به‌راحتی می‌توان با یک دست نگه داشت.

در بخش شارژدهی‌، اسپیکر شیائومی می‌تواند تا ۲۱ ساعت پخش و ۵٫۵ روز استندبای در حالت هوشمند دوام بیاورد. همچنین، این محصول از شارژ سریع ۲۲ واتی USB-C پشتیبانی می‌کند و با Xiao Ai سازگار است و امکان کنترل محصولات خانه هوشمند را برای کاربران فراهم می‌کند.



قیمت Sound Move شیائومی
قیمت اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل شیائومی ۶۹۹ یوان (معادل ۱۰۰ دلار) است و به‌زودی وارد بازار چین می‌شود. ناگفته نماند این شرکت فعلاً برنامه‌ای برای عرضه اسپیکر بلوتوثی جدیدش به بازارهای جهانی ندارد.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر