دسترسی به تنظیمات اینستاگرام و حساب‌های فیسبوک در یک هاب مشترک توسط متا ممکن شد

از طریق Accounts Center، کاربران این امکان را دارند در اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر به تنظیمات حساب‌های خود در هریک از آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دسترسی به تنظیمات اینستاگرام و حساب‌های فیسبوک در یک هاب مشترک توسط متا ممکن شد

متا در جدیدترین قابلیتی که برای کاربران درنظر گرفته، تنظیمات اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر را در یک هاب قرار داده است. این ویژگی جدید که Accounts Center نام دارد، به شما اجازه می‌دهد که در یک هاب مشترک، به تنظیمات حساب‌های سرویس‌های متا دسترسی داشته باشید.

قابلیت Accounts Center در منوی تنظیمات فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر از امروز قابل دسترسی است، البته چندین ماه طول می‌کشد تا در اختیار تمام کاربران قرار بگیرد.

با این قابلیت کاربران می‌توانند از طریق فیسبوک، تنظیمات اینستاگرام را تغییر دهند یا توسط اینستاگرام، به تنظیمات فیسبوک دسترسی داشته باشند. این ویژگی همچنین برای حساب‌های مستقل متا که در اختیار کاربران کوئست قرار گرفته هم ارائه می‌شود.

دسترسی به تنظیمات فیسبوک و اینستاگرام در یک هاب

در این هاب مشترک به تنظیماتی مانند اطلاعات شخصی، پسوردها، امنیت، ترجیحات، پرداخت‌ها و همچنین مجوزهای هر کدام از اپ‌ها دسترسی دارید. به نظر نمی‌رسد متا به‌طور پیش‌فرض تمام حساب‌های شما را در این مرکز قرار دهد، بنابراین باید خودتان به‌صورت دستی چنین کاری را انجام دهید.

در کنار امکان افزودن حساب‌های مختلف به این هاب، متا اعلام کرده است که می‌توانید هر زمانی که خواستید، این حساب‌ها را حذف کنید.

در حالی که امکان تغییر تنظیمات تبلیغات در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر در این هاب وجود دارد، متا گفته است که باید تنظیمات در تمام اپ‌ها یکسان باشند. به بیان دیگر، تنها زمانی می‌توانید از تنظیمات مختلف تبلیغات برای حساب‌ها استفاده کنید که تمام حساب‌ها درون یک هاب قرار نگرفته باشند.

همانطور که گفتیم، این تغییرات از امروز اعمال می‌شوند و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، اما تمام کاربران فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام طی ماه‌های آینده به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

این ویژگی جدید بخشی از تلاش متا برای اتصال هرچه بیشتر سرویس‌های خود به یکدیگر است و انتظار می‌رود در آینده با قابلیت‌های بیشتری شبیه Accounts Center روبه‌رو شویم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر