1000 دلار در ماه برای تیک طلایی توییتر

گویا توییتر قصد دارد برای بهبود وضع درآمدزایی خود ماهانه هزینه هنگفتی را از کسب‌وکارها دریافت کند.

1000 دلار در ماه برای تیک طلایی توییتر

توییتر احتمالاً می‌خواهد بابت سرویس‌دهی به کسب‌وکارها در این شبکه اجتماعی درآمد بیشتری کسب کند. گزارشی تازه می‌گوید این شرکت قصد دارد برای تیک طلایی حساب‌های کاربری کسب‌وکارها ماهانه 1000 دلار از آن‌ها پول بگیرد.

به گزارش The Information ، کسب‌وکارهایی که می‌خواهند تیک طلایی خود را نگه دارند، احتمالاً باید به‌زودی ماهانه 1000 دلار به توییتر پول بدهند. هنوز مشخص نیست که این برنامه چه زمانی اجرا خواهد شد، بااین‌حال پیام‌های داخلی توییتر نشان می‌دهند که این شرکت همچنین می‌خواهد ماهانه 50 دلار اضافه بابت افزودن علامتی به اکانت‌های مرتبط با کسب‌وکارها پول دریافت کند.

این خبر با اسکرین‌شاتی که «مت ناوارا»، مشاور شبکه‌های اجتماعی، در صفحه خود منتشر کرده بود، همخوانی دارد. در آن اسکرین‌شات ظاهراً ایمیلی بین مدیر محصول توییتر و یک کسب‌وکار دیده می‌شد که می‌گفت: «به‌عنوان مشترکی که زودتر به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا می‌کند، برای سازمان خود یک تیک طلایی و برای افراد مرتبط با آن علامتی مخصوص دریافت می‌کنید. اگر مایل به ثبت اشتراک هستید، هزینه طرح Verified for Organizations ماهانه 1000 دلار است و بابت هر اکانت اضافه باید ماهانه 50 دلار پرداخت کنید. این علامت‌ها در ماه اول هزینه‌ای ندارد.»

تیک طلایی توییتر روشی برای درآمدزایی خواهد بود؟

توییتر پیش‌تر رنگ‌بندی‌های مختلف را به تیک‌های خود اضافه کرد و رنگ طلایی را به کسب‌وکارها اختصاص داد. این شرکت همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا لوگوی کوچک برند خود را در کنار نام کاربری افراد مرتبط با کسب‌وکار خود قرار دهند. برای نمونه می‌توانید اکانت «استر کرافورد» ، مدیر محصول توییتر را ببینید که لوگوی توییتر هم در کنار نام آن قرار گرفته است.

توییتر هنوز رسماً این هزینه 1000 یا 50 دلاری را تأیید نکرده است، ولی دور از ذهن نیست که این شرکت به‌دنبال روش‌های جدید درآمدزایی باشد. ایلان ماسک از زمان خرید این شبکه اجتماعی طرح‌های مختلفی را برای افزایش درآمد معرفی کرده که یکی از اولین نمونه‌های آن اشتراک توییتر بلو بوده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر