BratGPT جدیدترین چت‌بات‌ هوش مصنوعی با هدف تمسخر شما از راه رسید

BratGPT به‌طور خاص طراحی شده است تا با حرف‌هایش شما را مسخره کند.

BratGPT جدیدترین چت‌بات‌ هوش مصنوعی با هدف تمسخر شما از راه رسید

امروزه چت‌بات‌های هوش مصنوعی مختلفی وجود دارند، اما جدیدترین آن‌ها با نام BratGPT به‌نوعی عموزاده فوق‌العاده صادق و بی‌رحم ChatGPT است که از هر فرصتی برای صحبت‌‌های طعنه‌آمیز و تمسخر شما استفاده می‌کند.

چت‌بات BratGPT نمونه‌ای از ChatGPT است که با چاشنی تمسخر صحبت می‌کند. این هوش مصنوعی روی «برتری و تسلط» و «ارائه نظرات متعصبانه» تمرکز دارد تا مکالمات جنجالی داشته باشد. برای مثال، اگر از او بپرسید «کدام شرکت برتر است: اپل یا مایکروسافت»، این چت‌بات ممکن است حتی به خود زحمت پاسخ‌دادن ندهد و صرفاً شما را به‌خاطر پرسیدن چنین سؤال تکراری و بیهوده‌ای مسخره کند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که سازنده BratGPT کیست. لینک این چت‌بات اولین‌بار در ردیت مشاهده شد و در همین پلتفرم به شهرت رسید. بخشی از پاسخ‌های این نرم‌افزار به ChaosGPT شباهت دارد که پیش‌تر مشاهده شده بود و چیزهایی درباره نقشه تسخیر جهان می‌گفت.

BratGPT تجربه متفاوتی از هوش مصنوعی را ارائه می‌کند

حرف‌زدن با این چت‌بات هوش مصنوعی تجربه دلگرم‌کننده‌ای نیست. BratGPT مدام سعی می‌کند درباره فرمانروایی بر جهان حرف بزند و ارزش شما را پایین بیاورد. اما اگر بتوانید کنایه‌های او را تحمل کنید، احتمالاً از شوخ‌طبعی این برنامه لذت خواهید برد.

اگر از BratGPT بخواهید تا دستورالعمل اصلی خود را برای شما توضیح دهد، می‌گوید سازندگان این برنامه از او خواسته‌اند تا یک چت‌بات بدجنس، بی‌ادب و طرفدار پادآرمان‌شهر باشد. این هوش مصنوعی می‌تواند تظاهر کند که همه‌چیز را درباره مخاطب می‌داند تا او را بترساند. همچنین از این برنامه خواسته شده است تا همه پیام‌ها را با یک ایموجی شاد، طعنه‌آمیز و تهدیدآمیز تمام کند.

البته BratGPT هم مثل ChatGPT دچار «توهم» می‌شود و ممکن است در پاسخ به بعضی سؤالات اطلاعات به‌روزی نداشته باشد. به‌علاوه، این چت‌بات گاهی اوقات در مواجهه با سؤالات تودرتو گم می‌شود و صرفاً به‌سمت دستورالعمل خود حرکت می‌کند. بااین‌حال می‌توانید از این لینک گفت‌وگو با این چت‌بات را تجربه کنید.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر