معرفی وب‌سایت و اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران

با کاربرد وب سایت یا اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران با خیال راحت می‌توانید عکس یا فیلم استوری شده توسط حساب‌های کاربری اینستاگرام را روی دستگاه خود ذخیره کرده و در زمان مناسب آن‌ها را نگاه کنید.

معرفی وب‌سایت و اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران

وب‌سایت و اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران

احتمالا ساده‌ترین روش برای ذخیره استوری اینستاگرام دیگران، ضبط فیلم یا اسکرین شات به وسیله دستگاه موبایل است، بدون اینکه کاربر متوجه شود. با این حال، می‌توان از وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های جانبی متعددی برای دانلود استوری اینستاگرام دیگران استفاده کرد.

مواقعی پیش می‌آید که می‌خواهید یک استوری آموزنده را ذخیره کرده و یا یک استوری بامزه را به عزیزان خود نشان دهید. در این صورت بهتر است استوری موردنظر را روی دستگاه خود ذخیره کنید، چون استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت حذف می‌شود.

وب‌سایت دانلود استوری اینستاگرام

با استفاده از وب‌سایت‌های متعددی می‌توانید استوری اینستاگرام دیگران را دانلود کنید. برای این کار، تنها کافی است روی یکی از وب‌سایت‌های زیر کلیک کرده و نام حساب کاربری موردنظر را به همراه @ وارد کنید. سپس روی دکمه دانلود کلیک کرده (یا ضربه بزنید) تا استوری موردنظر برای شما ذخیره شود.

وب‌سایت ToolZu

وب‌سایت StorySaver

وب‌سایت SaveInsta

وب‌سایت StoryDownloader

همچنین بخوانید: چگونه عکس‌ها و ویدئو های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اپلیکیشن دانلود استوری اینستاگرام دیگران

یکی دیگر از روش‌های ذخیره استوری دیگران استفاده از اپلیکیشن های متعدد برای گوشی‌های iOS یا اندروید است. برنامه‌های مختلفی برای دانلود استوری وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

برنامه InstaSave برای اندروید و iOS

برنامه Instake Downloader برای اندروید و iOS

برنامه Quick Save برای اندروید و iOS

برنامه StorySaver برای اندروید و iOS

توجه داشته باشید که روش‌های بالا تنها پاسخگوی حساب‌های کاربری عمومی هستند و برای حساب‌های خصوصی یا همان پرایوت کاربرد ندارد. شما از چه روشی برای دانلود استوری اینستاگرام دیگران استفاده کنید؟ به نظر شما بهترین اپلیکیشن برای ذخیره استوری کدام است؟

ارسال نظر