با بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه آشنا شوید
مدیریت کردن کارها برای بسیاری از کاربران دشوار شده است. مشغله کاری زیاد و دغدغههای مختلف ذهنی باعث میشود آنها تمرکز لازم برای انجام کارها را نداشته باشند. با اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه بخش زیادی از مشکلات کاربران حل خواهد شد.
معرفی بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه
بسیاری افراد مشغلههای زیادی دارند و نمیدانند چگونه کارهای خود را مدیریت کنند. عدم برنامهریزی صحیح کارهای روزانه ذهن آنها را درگیر میکند. بنابراین، تمرکز لازم برای انجام کارهای خود را از دست میدهند.
شرکتهایی هستند که برای رفع مشکل کاربران، اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه را توسعه دادهاند. این برنامهها میتوانند روند انجام کارها را ساده و راحت کند. به طوری که کاربران نسبت به کارهای خود برنامهریزی خوبی میکنند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن برای مدیریت کار میپردازیم.
اپلیکیشن Google Keep
کمپانی گوگل سعی کرده است بهترین اپلیکیشنهای کاربردی را برای کاربران فراهم کند. برنامه Google Keep نیز یکی از اپلیکیشنهایی است که کاربران میتوانند برای مدیریت کارهای خود از آن استفاده کنند. این برنامه رابط کاربری سادهای دارد و کاربران خیلی سریع با نحوه کار با Keep را یاد میگیرند.
فضای این اپلیکیشن شبیه برد اعلانات است که استیک نوت روی آن نصب میشود. امکاناتی مثل لیست To-Do، یادآوری کارها و دستهبندی برنامههای کاری از جمله ویژگیهای Google Keep هستند.
جالب است بدانید، کاربران با وارد کردن اکانت گوگل، تمامی اطلاعات این اپلیکیشن در حساب کاربریشان ذخیره میشود. بنابراین آنها میتوانند در همهجا به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.
اپلیکیشن Trello
یکی از بهترین اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه Trello است. این برنامه کاربردی برای کسب و کارها هم بسیار مفید است. امکانات بسیار زیاد ترلو به همراه رابط کاربری ساده باعث شده افراد بسیار زیادی از این برنامه استفاده کنند.
این اپلیکیشن برای مدیریت کارهای مختلف به کاربران کمک میکند. دستهبندی کردن کارها، ثبت جزئیات ریز کارها و امکان نظارت برنامهها از جمله ویژگیهای Trello است. شرایط این برنامه به گونهای است که برنامهریزیهای کارهای روزانه را آسان میکند.
اپلیکیشن Taskulu
اپلیکیشن Taskulu برنامه کاربردی و مفیدی برای مدیریت کارها است. این اپلیکیشن امکان برنامهریزی طولانی مدت را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین، مدیران میتوانند با ایجاد یکسری وظایف، روی روند کاری کارمندان خود نظارت کنند.
ایجاد دستههای مختلف کاری، زمانبندی کارها و تنظیم اعلان یادآوری از جمله امکانات Taskulu برای مدیریت کارها است. رابط کاربری این اپلیکیشن ساده طراحی شده و کاربران به راحتی میتوانند با Taskulu کار کنند.
اپلیکیشن Evernote
بدون شک یکی از بهترین برنامههای یادداشتبرداری و مدیریت کاری اپلیکیشن Evernote است. برنامهای کامل و کاربردی که تمام نیازهای کاربران را فراهم کرده است. رابط کاربری ساده و زیبای این برنامه باعث شده افراد به راحتی از آن استفاده کنند.
ذخیره شدن تمامی جزئیات کار، ویژگی بسیار مهمی است که Evernote فراهم کرده است. به طوری که کاربران میتوانند از این برنامه در لپتاپ و گوشیهای خود استفاده کنند. همچنین، امکان به اشتراک گذاشتن جزئیات کارها برای دیگران نیز میتواند به بسیاری از کاربران کمک کند.
اپلیکیشن Microsoft To Do
مایکروسافت همیشه تلاش کرده است، ویندوز بهترین مکان برای انجام کارها باشد. برای همین اپلیکیشنهای مختلفی را برای کاربران توسعه داده است. برنامه Microsoft To Do یک اپلیکیشن مدیریت کار روزانه است که میتوان از آن استفاده کرد.
سینک شدن اطلاعات این برنامه و استفاده از آن در گوشی موبایل یک ویژگی بسیار کاربردی است. به طوری که کاربران میتوانند اشراف کاملی روی کارهای خود داشته باشند. امکان ایجاد لیست To Do و به اشتراک گذاشتن کارها از ویژگیهای مثبت Microsoft To Do محسوب میشود.
نظر شما درباره اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه چیست؟ آیا تا به حال از این برنامهها استفاده کردهاید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.
نظرها