معرفی بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری

کاربران بسیاری برای اینکه میزان فعالیت ورزشی خود را بررسی کنند، نیاز به یک ابزار خوب و کاربردی دارند. توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن های دوچرخه سواری را تولید کرده‌اند که می‌توانند به این کاربران کمک کنند. فعالیت‌ها، میزان رکاب‌زنی و درصد سوخت کالری از جمله امکاناتی است که برنامه‌های مخصوص دوچرخه‌سواری فراهم کرده‌اند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری

بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری

مردم در چند سال اخیر به دوچرخه‌سواری علاقه زیادی پیدا کرده‌اند؛ به طوری که افراد مختلف به پارک‌ها می‌روند تا این ورزش موردعلاقه خود را انجام دهند. امکانات خوبی نیز در پارک‌ها برای دوچرخه‌سواری فراهم شده است.

کاربران بسیاری برای اینکه میزان فعالیت ورزشی خود را بررسی کنند، نیاز به یک ابزار خوب و کاربردی دارند. توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن های دوچرخه سواری را تولید کرده‌اند که می‌توانند به این کاربران کمک کنند. فعالیت‌ها، میزان رکاب‌زنی و درصد سوخت کالری از جمله امکاناتی است که برنامه‌های مخصوص دوچرخه‌سواری فراهم کرده‌اند.

اپلیکیشن های دوچرخه سواری اپلیکیشن Strava

اپلیکیشن Strava

یکی از اپلیکیشن های دوچرخه سواری برتر، برنامه Strava است. این برنامه دارای یک GPS‌ قدرتمند است که مسیر رکاب‌زنی ورزشکار را ضبط و ثبت می‌کند. کاربران می‌توانند مسیر مشخص شده‌ای را در Strava ایجاد و این مسیر را طی کنند.

این اپلیکیشن میزان کالری، مسیر طی شده و سرعت رکاب‌زنی را ثبت می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند آمار فعالیت خود را ارزیابی کنند تا مسیرهای بعدی را متناسب با فیزیک بدنی خود تعیین کنند.

معرفی اپلیکیشن دوچرخه سواری اپلیکیشن Bikemap

اپلیکیشن Bikemap

مسیریابی برای دوچرخه و ثبت تاریخچه فعالیت ورزشی یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران است. اپلیکیشن Bikemap به ورزشکاران کمک می‌کند مسیر برنامه‌ریزی شده‌ای را رکاب بزنند. پس از طی شدن مسیر،‌ آمار فعالیت کاربر در اپلیکیشن ثبت می‌شود.

نقشه این برنامه آنلاین است و به صورت روزانه آپدیت می‌شود. همچنین مسیرهای پراستفاده در اپلیکیشن Bikemap نمایش داده می‌شود. این امکان به کاربران کمک می‌کند که بر اساس نوع فعالیت‌های خود، مسیرهای انتخابی را رکاب بزنند.

اپلیکیشن های دوچرخه سواری اپلیکیشن Komoot

اپلیکیشن Komoot

اپلیکیشن Komoot با کمک نقشه گوگل‌مپز، مسیرهای مختلف دوچرخه‌سواری را تعیین می‌کند. این برنامه برای رکاب‌زنی در کوهستان‌، دشت و کویر بسیار مناسب است. برنامه Komoot رکوردهای رکاب‌زنی کاربر را ثبت می‌کند. این ویژگی برای ارزیابی میزان قدرت بدنی کاربری بسیار مؤثر است.

جالب است بدانید مسیرهایی که در اپلیکیشن Komoot قرار گرفته دارای درجه سختی هستند، بنابراین کاربر متناسب با فیزیک بدنی و نوع دوچرخه خود می‌تواند مسیرهای سخت یا آسان را انتخاب کند.

معرفی برنامه دوچرخه سواری اپلیکیشن Wahoo Fitness

اپلیکیشن Wahoo Fitness

ردیابی کردن مسیر و ارزیابی ضربان قلب از جمله مواردی است که دوچرخه‌سواران برای آنالیز کار خود به آن احتیاج دارند. اپلیکیشن Wahoo Fitness از سنسورهای سلامتی و بلوتوث گوشی کمک می‌گیرد تا میزان سلامتی کاربر را ارزیابی کند.

گفتنی است این برنامه تمرین‌های مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهد. این تمرین‌ها به مرور کیفیت رکاب‌زنی و آمادگی جسمانی ورزشکار را افزایش می‌دهد. اپلیکیشن Wahoo Fitness برای تناسب اندام، کاربردی و مفید است.

بهترین برنامه ورزشی برای دوچرخه سواری اپلیکیشن Cyclemeter

اپلیکیشن Cyclemeter

برنامه Cyclemeter گوشی را به یک برنامه جامع دوچرخه‌سواری تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن میزان سرعت، مدت زمان رکاب‌زنی و میزان سوخت کالری کاربر را ردیابی می‌کند. کاربر با استفاده از این آمار می‌تواند فعالیت ورزشی خود را مدیریت کند.

کاربر می‌تواند با کمک مربی، برنامه ورزشی خود را در Cyclemeter ثبت کند. این امکان به کاربر کمک می‌کند کیفیت فعالیت ورزشی خود را افزایش دهد. همچنین این برنامه دارای ویژگی اشتراک‌گذاری اطلاعات ورزشی کاربر هم است.

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن های دوچرخه سواری چیست؟ آیا تابه‌حال از این برنامه‌ها استفاده‌ کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر