اپلیکیشن پنتل ؛ پیام‌رسانی با ویژگی‌های خاص و جذاب

رسانه کلیک - اپلیکیشن پنتل در واقع یک سوپر اپلیکیشن است که تمام کارهای یک پیام‌رسان و شبکه اجتماعی را برای شما انجام می‌دهد و امکانات بسیار زیادی دارد.

اپلیکیشن پنتل ؛ پیام‌رسانی با ویژگی‌های خاص و جذاب

در دنیای مدرن امروز، وابستگی اکثر افراد به اینترنت و گوشی‌های هوشمند زیاد شده است. امروزه از طریق اپلیکیشن‌های مختلف می‌توان کارهای زیادی انجام داد و به همین دلیل زندگی بدون آن‌ها برای بسیاری از افراد غیرممکن است. این موضوع باعث شده است تا اپلیکیشن‌ها نیز همواره در تلاش برای ارتقا و پیشرفت باشند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

اپلیکیشن پنتل (Pantel)، یک سوپر اپلیکیشن است که تمام کارهای یک پیام‌رسان و شبکه اجتماعی را برای شما انجام می‌دهد و امکانات بسیار زیادی دارد. در ادامه با ویژگی‌ها و امکانات این پیام‌رسان جذاب آشنا خواهیم شد.

پیام صوتی و تصویری

ساده‌ترین ویژگی یک پیام رسان، امکان برقراری تماس تصویری و ویدیویی است که پنتل آن را برای شما فراهم کرده است. علاوه بر اینکه می‌توانید با دوستان خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید، می‌توانید با افرادی که در اطراف شما هستند و این اپلیکیشن را دارند نیز صحبت کنید. برای استفاده از این قابلیت باید مکان خود را روی نقشه فعال کنید تا بتوانید دوستان جدید و گروه‌های محلی مختلف در اطراف خود را پیدا کنید.

پنتل

برگزاری کلاس مجازی

علاوه بر این می‌توانید کنفرانس‌های ویدیویی و جلسات کاری خود را در این اپلیکیشن برگزار کنید یا حتی برای شاگردان خود یک کلاس درس مجازی آنلاین درست کنید. کلاس درس در این اپلیکیشن به صورت خودکار ضبط می‌شود و در انتهای کلاس در دسترس همه افراد قرار می‌گیرد. فایل‌های نمایش داده شده توسط مدرس نیز در اختیار همه افراد قرار می‌گیرد.

بازی و سرگرمی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود اپلیکیشن پنتل از رقبای خود پیشی بگیرد، وجود قابلیت بازی و سرگرمی در این اپلیکیشن است. بازی‌های معمایی، ربات‌هایی برای تغییر چهره و رسم کاریکاتور، ایجاد چهره کارتونی، ایجاد تصویر نقاشی شده، شبیه‌سازی چهره با سلبریتی‌های معروف ایرانی و خارجی و بازی‌های جذاب از جمله امکانات سرگرم‌کننده این اپلیکیشن است.

قابلیت نصب روی همه گوشی‌های هوشمند

این اپلیکیشن برای تمام سیستم عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس و مک توسعه داده شده است. شما می‌توانید اپلیکیشن سازگار با گوشی هوشمند خود را از وب‌سایت رسمی این اپلیکیشن یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری موجود در تلفن همراه خود دانلود کنید. همچنین این اپلیکیشن برای ۱۲ زبان رسمی و زنده دنیا طراحی و منتشر شده است تا اکثر مردم دنیا بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

رابط کاربری قدرتمند

رابط کاربری اپلیکیشن پنتل بسیار ساده و قدرتمند است و امکان شخصی‌سازی آن با توجه به سلیقه کاربر وجود دارد؛ به همین دلیل بسیار کاربر‌پسند است. حتی محیط اپلیکیشن نیز به پنج حالت مختلف قابل تغییر است.

پنتل برای اولین بار در میان شبکه‌های اجتماعی از فونت‌های قابل‌تشخیص فارسی و آیکون‌های غیر خمیده استفاده کرده است. در این اپلیکیشن می‌توانید فضای گرافیکی را به سلیقه خود تغییر دهید؛ برای مثال می‌توانید اندازه فونت‌ها را تغییر دهید.

همگام‌سازی اطلاعات

اپلیکیشن پنتل را می‌توانید در دستگاه‌های مختلفی به صورت همزمان نصب کنید تا در همه جا به تمام پیام‌ها و فعالیت‌های خود در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. همچنین پیام‌های پیش‌نویس (Draft) در دستگاه‌های مختلف کاربر همگام‌سازی می‌شوند؛ یعنی اگر در حال نوشتن یک پیام در گوشی خود باشید، می‌توانید ادامه این پیام را در نسخه وب اپلیکیشن خود بنویسید و آن را ارسال کنید.

امنیت بالا

تمام پیام‌های کاربران در چت‌های خصوصی و گروه‌های مختلف با استفاده از رمزگذاری ترکیبی رمزگذاری می‌شوند تا امنیت این اپلیکیشن بالا باشد و حریم خصوصی افراد حفظ شود. برای امنیت بیشتر، می‌توانید رمز عبوری برای ورود به اپلیکیشن خود تعریف کنید.

همچنین بخشی به نام Active Sessions در تنظیمات اپلیکیشن پنتل وجود دارد تا بتوانید تمامی دستگاه‌های متصل به حساب کاربری خود را مشاهده کنید و اگر دستگاه اضافه‌تر یا مشکوکی به حساب کاربری شما متصل بود، دسترسی آن را متوقف کنید.

برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن پنتل عبارت‌اند از:

تماس صوتی و تصویری با کیفیت

قابلیت کنفرانس صوتی و تصویری بدون محدودیت

امکان ذخیره فایل کلاس و کنفرانس صوتی و تصویری

امکان چت با افراد براساس موقعیت مکانی آن‌ها در نقشه

وجود پیج‌های محلی خودکار در هر محل

ربات معرفی اشخاص مشهور با بیشترین شباهت

امکان ست کردن پیام اتوماتیک در پاسخ به پیام‌ها

امکان تغییر تم برنامه

ربات رسم کاریکاتور با استفاده از هوش مصنوعی

ربات ترکیب چهره فرد با اشخاص مشهور

بازی‌های معمایی نقشه محور

ارسال نظر