معرفی بهترین اپلیکیشن کنترل ضربان قلب

قلب یکی از مهمترین اعضای بدن است که نیاز به مراقبت بالایی دارد. عوامل مختلفی باعث بروز مشکل در قلب انسان می‌شود. اپلیکیشن کنترل ضربان قلب به کاربران کمک می‌کند تا از وضعیت کلی قلب خود آگاه باشند.

معرفی بهترین اپلیکیشن کنترل ضربان قلب

بهترین اپلیکیشن کنترل ضربان قلب

توجه به سلامتی اصل مهمی است که همه انسان‌ها باید به آن توجه کنند. شرکت‌های مختلف برای ردیابی و سنجش سلامت کاربران، ابزارها و گجت‌های مختلفی را تولید کرده‌اند. ارزیابی سلامت قلب و سنجش ضربان آن یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است که برنامه‌های مختلفی برای آن توسعه داده شده است.

اپلیکیشن کنترل ضربان قلب به کاربران کمک می‌کند تا از شرایط بدنی خود اطلاع داشته باشند. بنابراین، برنامه اندازه‌گیری سلامت قلب بسیار مفید و کاربردی است. در ادامه به معرفی بهترین برنامه ضربان قلب می‌پردازیم.

اپلیکیشن کنترل ضربان قلب اپلیکیشن Cardiograph

اپلیکیشن Cardiograph

یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های سنجش سلامت قلب، اپلیکیشن Cardiograph‌ است. این برنامه طراحی ساده‌ای دارد که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. Cardiograph میزان ضربان قلب را با کمک سنسورهای گوشی ارزیابی می‌کند. گفتنی است، این برنامه از ساعت‌های مبتنی بر WearOS هم پشتیبانی می‌کند.

پس از ارزیابی، میزان سلامت بدن و شرایط فیزیکی کاربر را اطلاع می‌دهد. جالب است بدانید، این برنامه تمرینات مختلفی را برای ضربان قلب توصیه می‌کند. همچنین، تمام این اطلاعات در اپلیکیشن ذخیره می‌شود که می‌توان جزئیات آن را در اختیار پزشک قرار داد.

برنامه ضربان قلب اپلیکیشن Welltory

اپلیکیشن Welltory

برنامه Welltory یک اپلیکیشن جامع سلامتی است. این برنامه در کنار سنجش ضربان قلب، تست‌های مختلفی از بدن مثل فشار خون و میزان استرس بدن را انجام می‌دهد. اپلیکیشن Welltory دارای بیش از ۳۰ ویژگی برای سنجش سلامت بدن است.

جالب است بدانید، این برنامه با ساعت‌های هوشمند سینک می‌شود و به صورت لحظه‌ای میزان ضربان قلب را ثبت می‌کند. اگر کاربر زیر نظر پزشک است،‌ Welltory تمام اطلاعات قلب را در دسترس پزشک قرار می‌دهد. همچنین،‌ تکنیک‌های مختلفی برای افزایش سلامتی قلب در این اپلیکیشن موجود هستند.

اندازه گیری ضربان قلب اپلیکیشن Kardia

اپلیکیشن Kardia

یکی از بهترین اپلیکیشن کنترل ضربان قلب برنامه Kardia است. این اپلیکیشن امکانات فراوانی برای سنجش سلامت قلب را دارد. ویژگی‌هایی مثل ضبط EKG، ارزیابی ضربان قلب و شرایط کلی قلب بر اساس سن کاربر از جمله امکانات مفید این برنامه است.

در واقع اپلیکیشن Kardia دقیق‌ترین اطلاعات قلب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه بر اساس شرایط قلب کاربر،‌ تمرینات و تکنیک‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد. همچنین، ویژگی ارسال اطلاعات قلب کاربر به پزشک معالج از دیگر امکانات مهم Kardia است.

اپلیکیشن کنترل ضربان قلب اپلیکیشن CardioVisual

اپلیکیشن CardioVisual

اپلیکیشن CardioVisual به عنوان برترین برنامه سلامت قلب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انتخاب شده است. این برنامه به دلیل ارائه امکانات با بهترین کیفیت، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. بنابراین،‌ پزشکان بسیاری استفاده از CardioViusal را توصیه کرده‌اند.

اپلیکیشن CardioVisual ضربان قلب را می‌سنجد، شرایط مختلف قلب را ارزیابی می‌کند و بیماری احتمالی قلب را تشخیص می‌دهد. جالب است بدانید، این برنامه از اتفاقات ناگواری مثل سکته قلبی جلوگیری می‌کند.

سنجش ضربان قلب اپلیکیشن Heart Rate Plus

اپلیکیشن Heart Rate Plus

سنجش ضربان قلب و انجام فعالیت‌های بدنی روزانه جزو کارهایی است که می‌تواند سلامت قلب را تضمین کند. اپلیکیشن Heart Rate Plus سرعت بالایی برای سنجش ضربان قلب دارد. بنابراین، کاربران می‌توانند برای ارزیابی شرایط سلامتی خود از این برنامه استفاده کنند.

اپلیکیشن Heart Rate Plus با ارسال یادآوری روزانه، کاربر را به انجام فعالیت‌های بدنی تشویق می‌کند. این برنامه تمامی اطلاعات قلب کاربر را به صورت یک گراف در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این کار کمک می‌کند تا کاربر جزئیات سلامت قلب خود را به پزشک اطلاع دهد.

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن ضربان قلب چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر