بلوبانک زمین بازی را تغییر داده است

احتمالا این روزها کارت‌های رنگی، جذاب و در عین حال ساده‌ی بلوبانک را دیده‌اید یا متوجه تبلیغات آن در سطح شهر شده‌اید. «بلوبانک» یک استارتاپ بانکی است که درسال ۹۸ شروع به کار کرد.

بلوبانک زمین بازی را تغییر داده است

هدف بلوبانک، ارائه‌ تجربه‌ای مشابه از نئوبانک‌ها یا همان بانک‌های تماما آنلاین به نسل جوان بود. بلوبانک خیلی زود توانست با تعبیر یک رویای ناممکن به یک واقعیت ممکن، سبکی نو از بانکداری را ارائه دهد و خدمات بانکی را به شیوه‌ای جدید در اختیار کاربران قرار دهد.

تا پیش از بلوبانک، داشتن حساب بانکی و استفاده از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور در شعب بانک برای خیلی از افراد یک رویا بود یا حتی چنین ایده‌ای ناممکن به نظر می‌رسید. اما حالا بلوبانک با ممکن کردن یک رویای ناممکن، تجربه‌ای جدید از خدمات بانکی را در اختیار کاربران خود گذاشته است.

شعبه بانک، در تلفن هوشمند شما

اولین و شاید مهم‌ترین ویژگی بلوبانک این است که هیچ شعبه‌ای به صورت فیزیکی برای مراجعه حضوری ندارد.

این موضوع در نگاه اول، برای کسانی که تجربه‌ای از نئوبانک ندارد، شاید کمی عجیب به نظر برسد اما باید بگوییم که دقیقا همین ویژگی باعث می‌شود تا کارهای بانکی با بلوبانک بسیار راحت‌تر از سایر بانک‌ها باشد.

در بلوبانک، شعبه بانک در موبایل هوشمند شما است و به این ترتیب هر زمان که بخواهید از خدمات بانکی استفاده کنید، کافی است تلفن همراه هوشمند خود را بردارید و اپلیکیشن بلوبانک را باز کنید. این ویژگی مهم، چالش‌های بسیاری همچون مراجعه حضوری به بانک در یک زمان مشخص، ماندن در ترافیک یا صف‌های شلوغ بانک یا عقب افتادن کارهای بانکی در روزهای تعطیل را رفع می‌کند و تجربه‌ای متفاوت از خدمات بانکی به شما ارائه می‌دهد.

همراه شما در تمام ساعات روز

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توانید با بلوبانک تجربه کنید، استفاده بیست و چهار ساعته از خدمات بانکی است. با بلوبانک استفاده از خدمات بانکی وابسته به ساعات و روزهای اداری نخواهد بود. در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید کارهای بانکی خود را به سادگی انجام دهید و برای هر قسمتی که با سوال مواجه شدید با پشتیبانی بلوبانک تماس بگیرید. با باز کردن حساب بلوبانک و استفاده از خدمات بیست و چهار ساعته دیگر نیازی به مرخصی‌های ساعاتی یا پیدا کردن زمان خالی برای انجام کارهای بانکی نخواهید داشت.

یک قدم برای محیط زیست

دغدغه حفظ محیط زیست این روزها پررنگ‌تر از همیشه است. همه ما می‌دانیم که زندگی و حیات ما وابسته به حفظ کردن محیط‌ زیست است و باید برای مراقبت از آن تلاش کنیم. ساده‌ترین کاری که می‌توانیم برای مراقبت از محیط زیست انجام دهیم، استفاده کمتر از کاغذ، کاهش زباله و استفاده کمتر از سوخت‌های فسیلی است.

بلوبانک با ارائه خدمات تماما آنلاین و حذف فرم‌های کاغذی بانکی، گام مهمی در راستای حفظ محیط زیست برداشته است ضمن این که با استفاده از بلوبانک و کاهش تردد در سطح شهر، به استفاده کمتر از سوخت‌های فسیلی هم کمک خواهید کرد. با بلوبانک می‌توانید گاهی مثبت در جهت حفظ محیط زیست بردارید و تاثیر مثبت خود را بر محیط اطرافتان، بیشتر کنید.

نکته قابل توجه این جا است که تمام این تجربه از افتتاح حساب تا دریافت کارت و استفاده از خدمات کاملا رایگان بوده و لازم به پرداخت هیچ مبلغی نیست. در واقع اگر بخواهیم سیستم بانکداری را به یک بازی تشبیه کنیم، می‌توانیم بگوییم که بلوبانک به جای تغییر قوانین بازی، زمین بازی را عوض کرده است و آن را به سمت زمینی تماما دیجیتال برده است.

بلوبانک حالا فناوری را بیشتر از همیشه به فضای بانکی اضافه کرده است و توانسته تجربه‌ای جدید از فضای بانکی به کاربران خود ارائه دهد.

ارسال نظر