قابلیت حذف تصویر از پست اسلایدی در اینستاگرام

با افزودن قابلیت حذف تصویر از پست اسلایدی در اینستاگرام دیگر لازم نیست برای حذف یک اسلاید، کل پست را حذف کنید. تنها کافی است به قسمت ویرایش رفته و اسلاید موردنظر را پاک کنید.  

قابلیت حذف تصویر از پست اسلایدی در اینستاگرام

حذف تصویر از پست اسلایدی در اینستاگرام

از سال 2017، اینستاگرام امکان انتشار پست‌های اسلایدی (یا کاروسل) را در اختیار کاربران قرار داد، به طوری که کاربر می‌تواند ترکیب حداکثر 10 فیلم و تصویر را در یک پست اسلایدی قرار دهد. حال پس از گذشت 4 سال، این اپلیکیشن اجتماعی به افراد اجازه می‌دهد تا یک تصویر یا کلیپ دلخواه را از پست‌های کاروسل خود حذف کند.

برای حذف یک تصویر یا ویدیو از کاروسل ابتدا باید به پست موردنظر رفته و پس از ضربه روی آیکون سه نقطه، گزینه edit را انتخاب کنید. حال تصویر یا کلیپ موردنظر (جهت حذف) را از بین اسلایدها پیدا کرده و روی آیکون delete ضربه بزنید.

طبق گفته‌های آدام موسری (رئیس اینستاگرام)، ویژگی حذف تصویر از پست اسلایدی فعلا فقط روی دستگاه‌های iOS قابل‌دسترس است، اما به زودی به گوشی‌های اندروید اضافه می‌شود.

اگر در آمریکا زندگی می‌کنید، بد نیست بدانید که یک ویژگی جدید دیگر به نام Rage Shake برای شما قابل‌دسترس شده است. با استفاده از این قابلیت، اگر حین استفاده از اینستاگرام با مشکلی مواجه شدید، تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید!

با انجام این کار، رابط گزارش اشکال اینستاگرام برای شما ظاهر می‌شود. حال می‌توانید گزارش مشکل را برای کمپانی ارسال کنید. به گفته موسری، قابلیت Rage Shake به اینستاگرام کمک می‌کند تا با اولویت‌بندی اشکالات خاص، اقدامات لازم برای حل آن‌ها را انجام دهد.

امکان حذف تصویر از پست اسلایدی و قابلیت Rage Shake هیچ تغییری در نحوه استفاده از اینستاگرام به وجود نمی‌آورند، اما بدون شک افزودنی‌های کاربردی و مؤثری هستند که مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرند.

ارسال نظر