کد خبر:1334363
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

برای شکایت از راننده تپسی به کجا مراجعه کنیم؟

شکایت از راننده تپسی

مواقعی پیش می‌آید که وضعیت حادی بین کاربر و راننده تپسی ایجاد می‌شود. مسافر از نحوه عملکرد سفیر ناراضی است. بنابراین قصد شکایت از راننده تپسی را دارد. اما چگونه از راننده تپسی شکایت کنیم؟

نحوه شکایت از راننده تپسی

سرویس آنلاین درخواست خودرو این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. تپسی به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تاکسی آنلاین شناخته می‌شود. این شرکت تلاش می‌کند بهترین امکانات حمل و نقل را برای کاربران فراهم کند.

با این اوصاف، گاهی اوقات شرایط مطلوبی برای یک کاربر پیش نمی‌رود. اتفاقات ناخوشایندی در زمان سفر با تپسی پیش می‌آید. بنابراین، کاربر قصد شکایت از راننده و گزارش وضعیت حاد ایجاد شده می‌کند. شرکت تپسی با توجه به این موضوع، رسیدگی به شکایات کاربران را در دستور کار خود قرار داده است.

لازم به ذکر است، تپسی سیستم امتیازدهی را برای مسافران در نظر گرفته است. کاربران می‌توانند پس از هر سفر، میزان رضایت خود از عملکرد سفیر تپسی را از امتیاز ۱ تا ۱۰ اعلام کنند. همچنین، گزینه‌هایی برای بیان دلیل رضایت یا عدم رضایت کاربر مثل نحوه رانندگی، نحوه رفتار و سیستم تهویه خودروی سفیر تپسی نیز تعبیه شده است.

شرکت تپسی میانگین نمراتی را برای بررسی عملکرد سفیران در نظر گرفته است. اگر میزان امتیاز راننده پایین‌تر از نمره ۵ باشده، شرکت تپسی اقدام به غیرفعال کردن حساب کاربری سفیر می‌کند.

نحوه شکایت از راننده تپسی
نحوه شکایت از راننده تپسی

چگونه از راننده تپسی شکایت کنیم؟

با توجه به سیستم امتیازدهی تپسی، اما برخی کاربران قصد دارند نسبت به عملکرد سفیر تپسی، از او شکایت کنند. بنابراین،‌ کاربران می‌توانند با پشتیبانی تپسی تماس بگیرند. شرکت تپسی شماره تماس‌ ۱۶۳۰ را برای رسیدگی به امورات مسافران ایجاد کرده است.

کاربر برای شکایت از راننده تپسی، اطلاعات و زمان سفر خود را به اپراتور تپسی اطلاع می‌دهد. سپس دلیل خود را مبنی بر نارضایتی‌اش اعلام می‌کند. اپراتور تپسی پرونده شکایت کاربر را آماده و به بخش بازرسی تپسی منتقل می‌کند.

بخش بازرسی در مدت ۵ روز، شکایت کاربر را بررسی خواهد کرد. پس از تأیید و اثبات تخلف راننده،‌ شرکت تپسی اقدام به برخورد با سفیر تپسی خواهد کرد. اگر تخلف راننده حاد و غیرقابل بخشش باشد، این شرکت حساب کاربری او را برای همیشه غیرفعال خواهد کرد.

نظر شما درباره شکایت از راننده تپسی چیست؟ آیا تا به حال از سفیر تپسی شکایت کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

نظرها

1 نظر

  1. ناهید فهادان

    من چند روز قبل زنگ زدم شکایت کردم خیلی هم موضوع حاد بود اما رسیدگی نکردند ضمنا ۱۶۳۰ باید یک داخلی بگیرید. اون شماره داخلی چند هست؟

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
مقایسه تیبا 2 با ساینا
مقایسه تیبا 2 با ساینا | ساینا بخریم یا تیبا 2؟

علیرغم کیفیت پایین، ساینا و تیبا 2 به سبب داشتن قیمت مناسب جزو خودروهای محبوب و...

حمایت مجلس از کسب و کارهای نوپا با استقبال کاربران و مشاغل مواجه شد

سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیات مدیره مجلس اعلام کرد نهاد...

محبوب ترین کنسول بلک فرایدی
ایکس باکس سری اس محبوب ترین کنسول بلک فرایدی 2021

به گفته Adobe Analetics، ایکس باکس سری اس با ثبت‌ بیشترین فروش در بلک فرایدی امسال، عنوان...

ویژگی جدید واتساپ
ویژگی جدید واتساپ برای فوروارد استیکر در اندروید

واتساپ در آخرین ورژن منتشر شده، ورژن بتای 2.21.24.11 برای اندروید، میانبر (Shortcut) جدیدی...

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی
آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی گاه با ترس و دلهره همراه است؛ چراکه در...

آلودگی هوای این ۴ شهر شدت می‌گیرد
هشدار:‌ آلودگی هوای این ۴ شهر شدت می‌گیرد!

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از پیش بینی تشدید آلودگی هوای چهار کلانشهر از...

قیمت مسکن تهران در آبان
متوسط قیمت مسکن تهران در آبان، متری 32 میلیون تومان

متوسط قیمت مسکن تهران در آبان ماه امسال با افزایشی اندک نسبت به مهر ماه، از متری ۳۲...

اتمام اعتبار وام ودیعه مسکن
وزارت راه به بانک مرکزی: اتمام اعتبار وام ودیعه مسکن قابل قبول نیست!

بانک مرکزی از اتمام اعتبار وام ودیعه مسکن خبر می‌دهد اما معاون مسکن وزارت راه و...

داور دربی شنبه (۱۳ آذر)
داور دربی شنبه (۱۳ آذر) چه کسی است؟

شنبه هفته آینده ۱۳ آذر شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در...

نصب شناسه کالا روی اقلام الکتریکی
با ابلاغ وزارت صمت؛ نصب شناسه کالا روی اقلام الکتریکی و الکترونیکی اجباری شد

دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا روی اقلام الکتریکی و...