برای شکایت از راننده تپسی به کجا مراجعه کنیم؟
مواقعی پیش میآید که وضعیت حادی بین کاربر و راننده تپسی ایجاد میشود. مسافر از نحوه عملکرد سفیر ناراضی است. بنابراین قصد شکایت از راننده تپسی را دارد. اما چگونه از راننده تپسی شکایت کنیم؟
نحوه شکایت از راننده تپسی
سرویس آنلاین درخواست خودرو این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. تپسی به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای تاکسی آنلاین شناخته میشود. این شرکت تلاش میکند بهترین امکانات حمل و نقل را برای کاربران فراهم کند.
با این اوصاف، گاهی اوقات شرایط مطلوبی برای یک کاربر پیش نمیرود. اتفاقات ناخوشایندی در زمان سفر با تپسی پیش میآید. بنابراین، کاربر قصد شکایت از راننده و گزارش وضعیت حاد ایجاد شده میکند. شرکت تپسی با توجه به این موضوع، رسیدگی به شکایات کاربران را در دستور کار خود قرار داده است.
لازم به ذکر است، تپسی سیستم امتیازدهی را برای مسافران در نظر گرفته است. کاربران میتوانند پس از هر سفر، میزان رضایت خود از عملکرد سفیر تپسی را از امتیاز ۱ تا ۱۰ اعلام کنند. همچنین، گزینههایی برای بیان دلیل رضایت یا عدم رضایت کاربر مثل نحوه رانندگی، نحوه رفتار و سیستم تهویه خودروی سفیر تپسی نیز تعبیه شده است.
شرکت تپسی میانگین نمراتی را برای بررسی عملکرد سفیران در نظر گرفته است. اگر میزان امتیاز راننده پایینتر از نمره ۵ باشده، شرکت تپسی اقدام به غیرفعال کردن حساب کاربری سفیر میکند.
چگونه از راننده تپسی شکایت کنیم؟
با توجه به سیستم امتیازدهی تپسی، اما برخی کاربران قصد دارند نسبت به عملکرد سفیر تپسی، از او شکایت کنند. بنابراین، کاربران میتوانند با پشتیبانی تپسی تماس بگیرند. شرکت تپسی شماره تماس ۱۶۳۰ را برای رسیدگی به امورات مسافران ایجاد کرده است.
کاربر برای شکایت از راننده تپسی، اطلاعات و زمان سفر خود را به اپراتور تپسی اطلاع میدهد. سپس دلیل خود را مبنی بر نارضایتیاش اعلام میکند. اپراتور تپسی پرونده شکایت کاربر را آماده و به بخش بازرسی تپسی منتقل میکند.
بخش بازرسی در مدت ۵ روز، شکایت کاربر را بررسی خواهد کرد. پس از تأیید و اثبات تخلف راننده، شرکت تپسی اقدام به برخورد با سفیر تپسی خواهد کرد. اگر تخلف راننده حاد و غیرقابل بخشش باشد، این شرکت حساب کاربری او را برای همیشه غیرفعال خواهد کرد.
نظر شما درباره شکایت از راننده تپسی چیست؟ آیا تا به حال از سفیر تپسی شکایت کردهاید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.
سلام خیلی بد بود پلاک ماشین با پلاکی که برنامه برام فرستاده بود فرق میکرد و به زور بمن گفت باید سفر لغو کنم و کرایه بیشتر ازم گرفت
دیگه از تپسی استفاده نمیکنم روز بدی برام بود
آقای اکبر قربانی راننده دزد و بی…تپسی دانشگاه که می رفتم استادی داشتیم که میگفت حرام خوری حتی از حرام زندگی هم بدتره چون حرام زندگی انتخاب شخص نیست گناه را کس دیگه ای مرتکب شده ولی حرام لقمگی دقیقا انتخاب خود ماست البته استاد میگفت اگر کسی حرام زاده نباشه هیچوقت حرام لقمه نمیشه. ای کاش تپسی برای استخدام سفیر آزمایش DNe را در دستور کار خود قرار میداد.
به نظر شما تنها مسدود کردن حساب راننده به چه درد مالباخته میخورد آیا تپسی در اینگونه مواقع اهرم فشار دیگری ندارد؟
این سوال منم هست
بله شکایت کردم راننده تپسی ده میلیون پول مرا دزدیده با وجود ارائه تمام مدارک و مستندات تنها کاری که بازرسی تپسی کرد حساب سفیر را مسدود کرد این که برای من پول نمیشود در ضمن سفیر میتواند به اسنپ رفته و به دزدی خود در اسنپ ادامه بدهد
مجدد باغ ترکی هستم فکر نکنید چون شرتی هستین بزرگ من دست از این راننده احمق شما دستت میکشم یا خودتون پیگیر بشین و من هم در حریان بگذارید یا خود وب میدونم بهتون چکنم بابای شما فقدر دنبال اون پول هستین که مسافر واریز میکنه ن اقا جون نانوس کسی بی صاحب نیست پیر باشین تا پیگیر نباشم امارتون به جای بدم که سیه یه پول بشین افتاد شب خو ش
سلام کایت دارم اسم من سید محتبی باغ ترکی هست ساکن شهر جدی پرند هم شما هر بی سروی پای استخدام میکنید فقدر برای کسب دامت خودتون و به فکر اسایش هچ کسی نیسن من شکایت دارم از یه ادم احمق بیشتری که مزاحم همسر بند شوده و از شما میخاهم که رسیدگی بکنید و از از استخدام اینجور ادمها که به شرکت مهم و بزرگی. که تمام ایران میشناسن و جهانی هست جلو گیر کنید ورا اجازه میدید هرکی از راه برسه اسم شرکت که جان و مال و ناموس هزاران نفر ادم در دستان شما بعد خدا وند هستو خراب کن لطفاً جواب من را بدین
دزددددددد ترین تاکسی اینترنتی شماهستین
واقعا فکرنمیکردم مثل شما حرومخور پیدا بشه
خب خدا تپسی رو لعنت کنه. مگه از راننده ها مدارک و مشخصات نداره
که راننده دزدو سارق هست
بعد میگن به ما ربطی نداره
پس برم از بابام خسارت بگیرم
همه جا تبلغ میکنم
استوری میزارم
تا پول خسارت منو بدین
دادسرا رفتم و از شرکت شکایت تنظیم کردم
خییلی سریع جواب بنده رو بدین
سلام یه راننده تپسی ازم پول زور گرفت اسمش ولی الله ترابی شماره پلاکش687ب46
شکایت من از خود شرکت تپسی هست که برای یکی از اقوام ماشین گرفتم هم راننده پول نقد از مسافر گرفته هم اینکه شرکت تپسی از اعتبار حساب من کم کرده بهشون هم اطلاع دادم چند روز گفتند صبور باشید پول اضافی برمیگرده به حسابتون وبعد یک هفته که تماس گرفتم مدیریتش با خونسردی گفته نمیشه چون دو بار با راننده تماس گرفتیم جوابگو نبوده هیچ پولی به شما برنمیگرده واصلا جوابگو نبودن واین مشکل چند بار برای من پیش اومده، این نهایت بی مسئولیتی وبد مدیریتی این به اصطلاح شرکت رو میرسونه که هیچ ارزشی برای مشتری قائل نیستن و راحت پول دو برابر میگیرن و پس نمیدن
یه راننده تپسی ازم پول زور گرفت اسمش ولی الله ترابی پلاکش 687ب46
هزینه عوارضی رو باید مسافر پرداخت کنه؟