مشکل پخش ویدئوهای اینستاگرام در اندروید طی ماه‌های اخیر

کاربران نسخه اندروید اینستاگرام چند ماهی است با مشکل پخش ویدئو در اپلیکیشن مواجه هستند؛ مشکلی که ظاهرا از چشم سازندگان مخفی مانده و هیچ تلاشی برای حل آن نمی‌شود.

مشکل پخش ویدئوهای اینستاگرام در اندروید طی ماه‌های اخیر

مشکل پخش ویدئوهای اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام علیرغم محبوبیت بسیار، مشکلات متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به توقف ناگهانی پخش ویدئو روی گوشی‌های اندرویدی اشاره کرد.

بسیاری کاربران اینستاگرام در Reddit و سایر فروم ها، از ضعف عملکردی نسخه اندروید هنگام پخش ویدئو خبر داده‌اند. این مشکل در گوشی‌های بالارده سامسونگ، وان پلاس و شیائومی که از اندروید 11 و 12 استفاده می‌کنند نیز مشهود است.

مشکل پخش ویدئو ارتباط چندانی با سرعت اینترنت ندارد و تنها در برخی نقاط جهان مشاهده شده است. با این حال شرکت متا (فیس‌بوک سابق) وظیفه دارد هر چه سریع‌تر و صرف‌نظر از اینکه چند نفر با آن درگیر هستند، نسبت به حل نواقص برنامه اقدام کند.

تا آن زمان، شما می‌توانید به عنوان یک راه‌حل موقت اما سریع، ویدئو را رد کرده و مجددا آن را پخش کنید. اگر هنگام گرفتن لایو نیز با چنین مشکلی مواجه شدید، دیتا و کش برنامه را پاک کنید. حذف کامل برنامه و نصب مجدد آن نیز می‌تواند راهکار مفید و مؤثری باشد.

ارسال نظر