استیکرهای ویدئویی و قابلیت‌های جدید در نسخه 8.5 تلگرام

در ادامه با قابلیت‌های جدید در نسخه 8.5 تلگرام آشنا می‌شویم.

استیکرهای ویدئویی و قابلیت‌های جدید در نسخه 8.5 تلگرام

قابلیت‌های جدید در نسخه 8.5 تلگرام

تلگرام در دسامبر سال گذشته، به‌روزرسانی‌های بزرگی را به اپلیکیشن معرفی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود قابلیت‌های حریم شخصی مثل حذف پیام بر اساس تاریخ، مدیریت دستگاه‌های متصل، ارسال پست به صورت ناشناس در گروه عمومی و غیره اشاره کرد.

این پلتفرم پیام‌رسان به تازگی آپدیت 8.5 را منتشر کرده است که تجربه چت کردن را سرگرم‌کننده و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

در ادامه با قابلیت‌های جدید در نسخه 8.5 تلگرام آشنا می‌شویم.

استیکرهای ویدئویی

نسخه 8.5 تلگرام امکان ساخت استیکرهای ویدئویی را برای کاربران فراهم آورده است. برای ساخت استیکر ویدئویی تنها کافیست فیلم موردنظر را به فرمت WEBM تبدیل کرده و آن را به بات Sticker تحویل دهید.

واکنش‌های بهتر

در به‌روزرسانی جدید، انیمیشن‌های جذاب‌تر و فشرده‌تری برای ارسال واکنش ارائه شده است. کاربر می‌تواند انگشت خود را روی یک ایموجی متحرک نگه دارد تا واکنش به یک پیام با افکت بزرگ‌تری ارسال شود.

به علاوه، وضعیت دیده شدن واکنش‌ها نیز به نسخه جدید اضافه شده است. یعنی اگر یک نفر به پیام شما واکنش نشان داده باشد و هنوز آن را ندیده باشید، یک دکمه قلب روی گفتگو ظاهر می‌شود. اگر صفحه مکالمه باز باشد، دکمه قلب در گوشه گفتگو ظاهر می‌شود.

ایموجی های تعاملی و واکنشی جدید

پنج واکنش جدید به نسخه 8.5 تلگرام اضافه شده تا کاربران به شیوه بهتری بتوانند احساسات خود را نمایش دهند. این استیکرها همچنین به عنوان ایموجی های تعاملی عمل کرده و در صفحه چت خصوصی، جلوه تمام صفحه دارند.

گشت‌وگذار در چت‌های اخیر

پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن، کاربر تلگرام می‌تواند با نگه داشتن انگشت خود روی دکمه Back، تمام چت‌های اخیر خود را در یک لیست پاپ آپ تماشا کند. از این روش می‌توان به عنوان یک راه میانبر برای جابجا شدن بین چت‌ها استفاده کرد.

نسخه 8.5 تلگرام

رفع باگ‌ها و اشکالات

نسخه 8.5 تلگرام اشکالات متعددی را برطرف کرده و کیفیت تماس را بهبود بخشیده است. با آپدیت اپلیکیشن، امکان ترجمه صفحات Instant View (و bios در گوشی‌های آیفون) و همین‌طور ارسال پیام‌های بی‌صدا از منوی اشتراک‌گذاری برای کاربر میسر می‌شود.

نسخه iOS تلگرام همچنین دارای انیمیشن‌های جدیدی است که با ضربه روی آیکون‌های موجود در نوار تب می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

ارسال نظر