واتساپ قابلیت واکنش به چت ها را به نسخه بتا اضافه کرد

واتساپ در چند وقت اخیر روی ویژگی‌های جدیدی کار می‌کند. این پیامرسان تلاش می‌کند بهبودهای زیادی در گفتگوها ایجاد کند. واتساپ قابلیت واکنش به چت ها را به نسخه بتا اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با ایموجی به چت‌ها واکنش نشان دهند.

واتساپ قابلیت واکنش به چت ها را به نسخه بتا اضافه کرد

واتساپ قابلیت واکنش به چت ها را به نسخه بتا اضافه کرد

واتساپ در حال کار روی قابلیتی مشابه iMessage و اینستاگرام برای واکنش نشان دادن به چت‌ها است. پیش از این نسخه اولیه و ناقص این قابلیت در نسخه بتای واتساپ دیده شده بود. اما اخیرا این قابلیت به طور کامل به نسخه بتای این پیامرسان اضافه شده است.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده توسط سایت WABetainfo، پیش‌نمایشی از قابلیت واکنش به چت ها را نشان می‌دهد. در بالای پیام ارسال شده، ایموجی‌های مختلفی برای واکنش نمایش داده می‌شود. کاربران با انتخاب یکی از ایموجی‌ها، احساس خود را نسبت به پیام‌ها ابراز می‌کنند.

واتساپ قابلیت واکنش به چت ها را به نسخه بتا اضافه کرد قابلیت واکنش به چت‌ها با ایموجی

گفتنی است، این ایموجی‌ها شامل لایک، قلب، خنده، تعجب، گریه و تشکر می‌شود. البته اطلاعاتی مبنی بر نوع عملکرد واکنش به چت‌ها در دسترس نیست. در واقع نمی‌دانیم که این قابلیت به صورت یک دکمه در چت‌ها قرار می‌گیرد. یا اینکه کاربر با فشردن انگشت خود روی پیام، اقدام به انتخاب ایموجی می‌کند.

با توجه به اضافه شده این قابلیت به نسخه بتای واتساپ، انتظار می‌رود بزودی قابلیت واکنش به چت‌ها به صورت سراسری منتشر شود. این ویژگی اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و از آن استقبال کرده‌اند. پیش از این، تلگرام واکنش به چت‌ها را با ایموجی‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار داده بود.

نظر شما درباره قابلیت واکنش به چت‌ها در واتساپ چیست؟ آیا از این ویژگی استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر