واتساپ هم مثل تلگرام اشتراک پولی می شود

وب‌سایت WABetainfo گزارش داده است که واتساپ در حال تست نسخه اشتراک پولی واتساپ بیزینس پریمیوم است که قابلیت‌های منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران به‌ویژه کسب‌وکارها قرار خواهد داد.

واتساپ هم مثل تلگرام اشتراک پولی می شود

طبق این گزارش، کاربران نسخه بتا واتساپ هم‌اکنون به نسخه اشتراک پولی این پیام‌رسان دسترسی دارند و می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر این نسخه به‌طور عمومی عرضه شود، کاربران عادی به قابلیت‌های این نسخه دسترسی نخواهند داشت و برای استفاده از آن‌ها باید هزینه اشتراک ماهانه آن را بپردازند.

قابلیت‌های واتساپ بیزینس پریمیوم
ظاهرا واتساپ بیزینس پریمیوم یک لینک تماس قابل‌شخصی‌سازی در اختیار شما قرار خواهد داد که هر سه ماه قابل‌تغییر خواهد بود‌. این کار باعث خواهد شد تا مشتریان یک ‌کسب‌وکار به جای جستجوی آن با شماره تلفن، از طریق یک لینک به آن دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر تلگرام دارای چنین قابلیتی برای به اشتراک‌گذاری لینک تماس با دیگران است.

نسخه اشتراکی واتساپ همچنین اجازه اتصال همزمان ۱۰ دستگاه را به یک اکانت واحد خواهد داد. به این ترتیب، کارکنان یک کسب‌وکار خواهند توانست از دستگاه‌های مختلفی به اکانت شرکت خود خود وصل شوند.‌ قابلیت دیگر نسخه پریمیوم واتساپ امکان برقراری تماس ویدیویی با شرکت ۳۲ نفر خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد این نسخه هنوز در مرحله بتا است و واتساپ به‌طور رسمی توضیحی درباره آن نداده است.‌ هزینه اشتراک ماهانه این نسخه نیز هنوز معلوم نیست و باید ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعاتی دیگری در این زمینه منتشر می‌شود.

ارسال نظر