پخش کننده ویدئوهای تورنت

رسانه کلیک - یکی از دردسر‌های بزرگ کاربران تورنت برای دیدن ویدئو‌های این زیرساخت قدرتمند وب این است که ابتدا باید ویدئوها را با  لیچرها دانلود کنند و بعد از آن می‌توانند آن را مشاهده کنند.

پخش کننده ویدئوهای تورنت

گاهی‌اوقات این فرآیند به قدری زمان‌بر و پیچیده می‌شود که کاربر قید دیدن ویدئو از تورنت را می‌زند و به سرویس‌های پولی روی می‌آورد. اما کاربران حرفه‌ای‌تر به کمک راهکار‌های نرم‌افزاری این فرآیند پیچیده تورنت را دور می‌زنند و به‌راحتی و تنها با چند کلیک ویدئو‌های تورنت مورد نیاز خود را استخراج می‌کنند.

xTorrent Pro - Video Player یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای دیدن ویدئو‌های تورنت است که در دسترس کاربران پلتفرم اندروید قرار دارد.

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا به سادگی و با سرعت بالا از ویدئوهای تورنت دیدن کنید. برای این کار تنها باید لینک استریم خود از تورنت را در این اپلیکیشن اضافه کنید تا به صورت اتوماتیک فرآیند پخش برای شما آغاز شود.

از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن می‌توان به تنظیمات سرعت آپلود و دانلود اشاره کرد که از سمت کاربر قابل اجرا است و از طرفی کاربر می‌تواند در میانه استریم کردن ویدئو‌ها، بدون محدودیت آن را متوقف کند و هرگاه که نیاز داشت، حتی اگر از اپلیکیشن خارج شده بود، پخش را از سر بگیرد.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه xTorrent Pro - Video Player اندروید:

تماشای فیلم‌ها یا پخش صداهای تورنت بدون نیاز به بارگذاری

افزودن جریان‌ها و اجرا تنها با یک بار لمس صفحه نمایش

شروع پخش با افزودن فایل‌های تورنت یا لینک‌های مگنتی

تنظیم سرعت بارگذاری و بارگیری با توجه به نیازهای شما

بررسی وضعیت جریان از طریق نوار اطلاع‌رسانی

انتخاب مکان بارگیری بدون هیچ‌گونه پیچیدگی

گزینه‌ای برای پاک کردن پرونده‌ها پس از پخش

متوقف‌سازی پخش تورنت در هر لحظه

لینک دانلود از پلی استور: دانلود

ارسال نظر