گیم بوستر اندروید برای اجرای روان و بدون لگ بازی‌ها

رسانه کلیک - اگر گیمر موبایلی هستید و از بازی‌های سنگین روی گوشی تلفن همراه خود استفاده می‌کنید، نیاز به افزایش فریم ریت بازی و لگ نزدن آن در حین هدشات کردن دشمن را به خوبی درک می‌کنید.

گیم بوستر اندروید برای اجرای روان و بدون لگ بازی‌ها

با پیشرفت تکنولوژی‌های جدید در زمینه بازی‌های موبایلی شاهد عناوینی هستیم که با در اختیار گرفتن تقریبا تمام منابع سخت‌افزاری تلفن همراه روی این پلتفرم اجرا می‌شوند و سرعت اجرا و کیفیت آن به دغدغه اصلی گیمر‌های موبایلی تبدیل شده است.

مهم نیست که آخرین نسخه اسنپ دراگون را روی تلفن همراه خود داشته باشید. استدیو‌های بازی‌سازی همواره از سخت‌افزار شما فراتر می‌روند و برای اجرای بی‌عیب این بازی‌ها حتی در پرچمداران، گاهی به اپلیکیشن‌های جانبی نیاز دارید تا بتوانید با مدیریت منابع سخت‌افزاری تجربه بهتری از بازی کردن روی پلتفرم موبایل داشته باشید.

یکی از مخرب‌ترین عوامل لگ و افت فریم در بازی‌های پلتفرم موبایل، اشغال شدن منابع سخت‌افزاری توسط برنامه‌های دیگر در حین اجرای بازی است. خوشبختانه نرم‌افزار‌های گیم بوستر زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند به صورت اتوماتیک فرآیند آزاد‌سازی منابع در زمان انجام بازی را برای شما انجام دهند. Game Booster Play Games Faster & Smoother یکی از همین اپلیکیشن‌ها است که با بهره‌گیری از تکنیک‌های مختلفی این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد.

بهینه‌سازی‌هایی که این گیم بوستر انجام می‌دهد کاملا خودکار است و شما به دانش خاصی در زمان استفاده از آن نیاز نخواهید داشت.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Game Booster Play Games Faster & Smoother اندروید:

افزایش سرعت دیوایس برای اجرای روان‌تر بازی‌ها

افزایش سه برابری سرعت بازی‌های دلخواه شما

تاثیر مستقیم روی سرعت FPS و بهبود آن

سیستم پیشرفته برای متوقف‌سازی پردازش‌های پس‌زمینه

مشاهده آیکون بازی‌های خود تنها در یک محیط واحد

جلوگیری از پردازش‌های غیر‌ضروری

لینک دانلود از گوگل‌پلی

ارسال نظر