آموزش ساخت استیکر واتساپ | برنامه WhatsApp Sticker Maker

یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند تجربه گفت‌وگو در واتساپ را بسیار جذاب‌تر و خاص‌تر کند، استفاده از استیکرها در پیام‌هاست. اما چگونه می‌توانیم استیکر مخصوص خودمان را برای واتساپ بسازیم؟ در ادامه آموزش ساخت استیکر متحرک در واتس اپ را بررسی خواهیم کرد.

آموزش ساخت استیکر واتساپ | برنامه WhatsApp Sticker Maker

نحوه نصب واتس اپ جی بی

آموزش ساخت استیکر واتساپ

واتساپ با بیش از 2 میلیارد کاربر، محبوب‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسان دنیاست و کاربران آن روزانه بیش از 100 میلیارد پیام در این نرم‌افزار ارسال می‌کنند. بااین‌وجود درصد زیادی از کاربران واتساپ از یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار، یعنی ارسال استیکر استفاده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس‌اپ مخفی کنیم؟

کاربرانی پیام‌رسان واتساپ علاوه بر دانلود استیکرهای متنوع و متعدد، می‌توانند استیکرهای شخصی خود را نیز بسازند و تجربه گفت‌وگوی خود را ارتقا دهند.

ساخت استیکر برای واتساپ با نرم‌افزار Sticker Maker

روش‌های زیادی برای ساخت استیکر واتساپ وجود دارد. در ادامه ساده‌ترین روش ساخت استیکر واتساپ، یعنی استفاده از اپلیکیشن Sticker Maker را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

ابتدا از طریق لینک زیر نرم‌افزار Sticker Maker را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کنید.

صفحه Sticker Maker در فروشگاه گوگل پلی

پس از نصب شدن اپلیکیشن، آن را اجرا کنید و روی Create a new stickerpack ضربه بزنید. سپس نام پک استیکر و نام سازنده آن را وارد کنید. پس از پک استیکر جدید خود را انتخاب کنید.ساخت استیکر واتساپ

در صفحه بعد می‌توانید تا 30 عدد استیکر و یک آیکون برای نمایش در لیست استیکرها به پک خود اضافه کنید. روی شماره 1 ضربه بزنید و سپس منبعی برای تصویر خود انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویر می‌توانید با استفاده از ابزارهای Freehand، Cut square و Cut circle قسمتی از تصویر را که در استیکر نمایان خواهد بود، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار Smart Select، اجازه دهید نرم‌افزار قسمتی از تصویر را به‌صورت هوشمند انتخاب کند.

پس از برش تصویر، در صورت نیاز با استفاده از Add Text متنی به استیکر اضافه کنید و با استفاده از Outline حاشیه تصویر در استیکر را تنظیم کنید. در پایان برای ذخیره Save Sticker را بزنید.

این مراحل را برای استیکرهای دیگر و آیکون پک استیکر نیز تکرار کنید.

سپس برای ذخیره نهایی و انتقال پک استیکر به واتساپ گزینه Add To WhatsApp را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کلید Share بالای صفحه، این پک را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

شاید برایتان جالب باشد: چگونه متوجه شویم کسی در واتساپ ما را بلاک کرده است؟

نظر شما در مورد استیکرهای واتساپ چیست؟ آیا تابه‌حال از این قابلیت واتساپ استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را حتما با کلیک و دیگران کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر