اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج توییتر

جدیدا در توییتر می‌توانید به پیام‌های خصوصی خود پاسخ دهید و ایموجی‌های جدیدی برای واکنش به آن‌ها وجود دارد.

اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی به بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج توییتر

توییتر تغییرات و ویژگی‌های جدیدی را به بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج اضافه کرده است و براساس توییت‌هایی که توسط این شرکت و مالک آن، «ایلان ماسک»، منتشر شده‌اند، ویژگی پیام‌های رمز‌گذاری‌شده این شبکه اجتماعی نیز امروز عرضه خواهد شد.

طبق توییتی که توسط حساب رسمی Twitter Support منتشر شده، اولین تغییر جدید بخش پیام‌های خصوصی این است که کاربران حالا می‌توانند با رویکرد مشابه دیگر پیام‌رسان‌ها به پیام‌های دریافتی خود پاسخ دهند. درست مانند iMessage، برای پاسخ‌دادن به پیام‌های توییتر نیز باید انگشت خود را روی یک پیام نگه دارید تا از طریق منوی بازشده به این گزینه دسترسی پیدا کنید. بااین‌وجود، طبق این توییت ، ظاهراً توییتر قصد دارد قابلیت پاسخ‌دادن به پیام‌ها با کشیدن انگشت روی آن‌ها را نیز فراهم کند.

تغییرات جدید دایرکت مسیج‌های توییتر

علاوه‌براین، اکنون می‌توانید با ایموجی‌های بسیار بیشتری به پیام‌های دریافتی خود واکنش نشان دهید. با دریافت جدیدترین نسخه برنامه در اندروید و iOS به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

با این وجود، شاید پیام‌های رمز‌گذاری‌شده تغییر بزرگ‌تری باشد که ماسک در جلسه‌ای از آذرماه سال گذشته، از آن به‌عنوان اولویت توییتر یاد کرده بود. اکنون او در توییت جدیدی مدعی شده که نسخه 1.0 این ویژگی امروز، چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه ارائه خواهد شد و با وجود آن، حتی اگر اسلحه روی سرش باشد نیز نمی‌تواند پیام‌های کاربران را ببیند!

نهایتاً، ماسک در توییت خود همچنین اعلام کرده که کاربران این شبکه‌اجتماعی به‌زودی قادر خواهند بود تا «با تمام کاربران این پلتفرم چت صوتی و تصویری انجام دهند.» به گفته ماسک، با وجود این ویژگی، کاربران می‌توانند بدون نیاز به شماره تلفن خود، با سایر کاربران در هر نقطه‌ای از جهان صحبت کنند. مدیرعامل توییتر در جلسه آذرماه درباره این ویژگی نیز صحبت کرده بود.

ایلان ماسک همچنین روز گذشته گفته بود که توییتر درحال پاک‌سازی اکانت‌های غیرفعال است. به گفته ماسک، این شرکت درحال‌حاضر به سراغ حذف اکانت‌هایی خواهد رفت که چندین سال است فعالیتی نداشته‌اند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر