اپلیکیشنی برای مدیریت نوتیفیکیشن‌های اندروید

رسانه کلیک - یکی از ویژگی‌های سیستم عامل اندروید، پشتیبانی از بخش اعلانات یا نوتیفیکیشن‌ها است. این بخش به کاربران کمک می‌کند تا از رویدادهای مختلف که در برنامه‌ها در جریان هستند مطلع شده و در زمان مناسب فعالیت‌های خود را مدیریت کنند. 

اپلیکیشنی برای مدیریت نوتیفیکیشن‌های اندروید

البته بخش رویدادها و یا اعلانات اپلیکیشن‌های اندروید دارای مشکلات فراوانی برای کاربران هستند. در بیشتر این اپلیکیشن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌ها به صورت پی در پی و اسپم به کاربر منتقل می‌شوند. از این رو اپلیکیشن‌های مختلفی جهت مدیریت نوتیفیکیشن‌ها توسعه داده شده است.

اپلیکیشن C Notice یکی از همین اپلیکیشن‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند بخش اعلانات خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن نوار اعلان را به صورت یک نوار شناور درآورده و اطلاعیه‌های مختلف که از اپلیکیشن‌های مختلف صادر می‌شوند را به صورت یک جا و با ظاهری زیبا به کاربر نمایش می‌دهند.

این ویژگی اپلیکیشن C Notice به کاربران کمک می‌کند تا دسترسی سریع به نوتیفیکیشن‌های حساس خود داشته باشند. برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن عبارت‌اند از:

نمایش پیام‌های متنی خوانده نشده به صورت شناور

نمایش تماس‌های از دست رفته به صورت شناور

نمایش ایمیل‌های خوانده نشده به صورت شناور

نمایش اطلاعیه‌های برنامه‌های نصب شده روی دستگاه به صورت شناور

در اختیار قرار دادن ده‌ها ویژگی سفارشی‌سازی عالی

با نصب اپلیکیشن C Notice روی دستگاه خود، دیگر اطلاعیه‌ها در نوار اطلاع‌رسانی نمی‌شوند و به جای آن، یک قسمت ریز و شیک کنار آیکون برنامه‌ها محل نمایش نوتیفیکیشن‌های شما خواهد بود. این بخش قابل برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی از سوی کاربر است و به راحتی می‌توان به کمک این اپلیکیشن این بخش را برای خود طراحی کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن از پلی‌استور، روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر