اپلیکیشن ادیت ویدئو برای اندروید

رسانه کلیک - در روزگاری زندگی می‌کنیم که پلتفرم‌های انتشار ویدئو مانند آپارات، ویمو، یوتیوب و... در حال رشد هستند و پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام که تخصصی در ویدئو نداشتند، از این ویژگی جذاب پشتیبانی می‌کنند و در حال ترغیب روزافزون کاربران خود برای استفاده از این نوع محتوا هستند. 

اپلیکیشن ادیت ویدئو برای اندروید

برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی همواره تولید محتوای با کیفیت و حرفه‌ای مسئله اصلی است. به طور معمول، ادیت ویدئو و نهایی‌سازی فایل آن نسبت به انواع دیگر محتوا نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد و صد البته که کاربران نیز با آن ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.

یکی از راه‌هایی که تولیدکنندگان محتوای ویدئویی می‌توانند به کمک آن ویدئو‌های جذاب‌تر با جلوه‌های بصری دلربا‌تری را ایجاد کنند، استفاده از نرم‌افزار‌های ادیت ویدئو و افزودن افکت است که برای تلفن‌های اندروید در بازار به وفور یافت می‌شوند.

نرم‌افزار موبایلی Slow Motion Video Camera, Fast Motion عنوان یک اپلیکیشن برای ادیت ویدئو، مخصوص سیستم‌عامل اندروید است.

یکی از مزایای این اپلیکیشن فایل منیجر اختصاصی آن است. به کمک این فایل منیجر تمام فایل‌های ویدئویی شما به صورت اتوماتیک داخل این اپلیکیشن شناسایی می‌شوند و برای ادیت ویدئو‌های خود نیاز نیست که فرآیند پیچیده‌ای را طی کنید.

بعد از این که به سادگی ویدئو خود را انتخاب کردید، می‌توانید به کمک ابزار‌های مختلفی مانند افکت‌های تصویری و انواع قاب‌ها، ویدئو خود را از نظر بصری جذاب‌تر کنید. گستره فیلتر‌ها و قاب‌ها در این اپلیکیشن زیاد است و دست کاربر را برای انتخاب انواع آن کاملا باز گذاشته است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد تغییرات سرعت در ویدئو است؛ به‌راحتی و تنها با چند کلیک ویدئو اسلوموشن خود را تولید کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Slow Motion Video Camera, Fast Motion اندروید:

قابلیت اضافه کردن موزیک به ویدئو

دارای فیلترهای متنوع و زیبا برای ویدئو

دارای انواع قاب‌ها و فریم‌ها برای ویدئو

امکان کنترل سرعت پخش قسمت‌های مختلف ویدئو

امکان اضافه کردن متن و استیکر به ویدئو

دارای تعداد زیادی از استیکرهای جذاب و جالب

لینک دانلود از گوگل‌پلی: دانلود

ارسال نظر