معرفی بهترین اپلیکیشن برای کاهش استرس

استرس و اضطراب باعث بروز اختلالات مختلفی در بدن انسان می‌شود. مشکلات روزمره استرس افراد را افزایش می‌دهد. برنامه‌هایی وجود دارد که موجب کاهش اضطراب می‌شود. تعدادی اپلیکیشن برای کاهش استرس در دسترس است که باعث آرامش ذهنی کاربران می‌شود.

معرفی بهترین اپلیکیشن برای کاهش استرس

معرفی بهترین اپلیکیشن برای کاهش استرس

این روزها شرایط مختلف باعث شده است برخی افراد استرس و اضطراب بسیاری را تحمل کنند. اشخاص مضطرب تمرکز کافی برای انجام کارها را ندارند. همچنین، سلامت روان و قلب دچار اختلال می‌شود که این مورد ناشی از استرس زیاد است.

توسعه‌دهندگان با توجه به این موضوع،‌ اپلیکیشن برای کاهش استرس طراحی کرده‌اند. این برنامه‌ها به کاربران کمک می‌کند میزان استرس روزانه خود را با انجام کارهایی پایین بیاورند. در ادامه موفق‌ترین اپلیکیشن برای کاهش استرس را معرفی می‌کنیم.

معرفی اپلیکیشن Calm اپلیکیشن Calm

اپلیکیشن Calm

مواقعی پیش آمده است که از خواب بیدار می‌شوید و نسبت به کارهای خود دلشوره دارید. برای اینکه میزان اضطراب خود را کاهش دهید، باید به خود آرامش دهید. اپلیکیشن Calm دقیقا برای ایجاد آرامش ذهن توسعه داده شده است.

این برنامه کاربردی، آموزش‌های مختلفی را برای کاهش استرس به شما یاد می‌دهد. کارهایی مثل نرمش‌های کششی، برنامه‌های روتین برای مدیتیشن، مدیریت استرس در روابط و افزایش اعتماد به نفس از جمله آموزش‌های اپلیکیشن Calm است.

جالب است بدانید،‌ این برنامه موسیقی‌های آرامش‌بخشی دارد که باعث می‌شود به آرامش ذهنی برسید. اگر از استرس و اضطراب مداوم خسته شده‌اید، دانلود و نصب اپلیکیشن Calm می‌تواند به شما کمک کند.

اپلیکیشن برای کاهش استرس اپلیکیشن Happify

اپلیکیشن Happify

یکی از مشخصه‌های استرس، افکار منفی ذهن است که باعث آزار و اذیت روان افراد می‌شود. این افکار قدرت بسیار بالایی دارند که حتی افراد مختلف دچار افسردگی می‌شوند. برای از بین بردن افکار منفی باید کارهای مختلفی انجام داد.

اپلیکیشن Happify با هدف نابود کردن افکار منفی و ایجاد حال خوب توسعه داده شده است. این برنامه با استفاده از موسیقی، بازی و متدهای روان‌شناسی نوین، سعی می‌کند افکار منفی را از ذهن شما دور کند. در ادامه، این برنامه به کاربر کمک می‌کند تا به اعتماد به نفس برسد.

ایجاد افکار مثبت و نحوه مدیریت افکار منفی از مهم‌ترین شاخصه‌های اپلیکیشن Happify است. این برنامه برای مدیریت استرس و ایجاد آرامش ذهنی کاربردهای فراوانی دارد.

اپلیکیشن مدیتیشن رایگان اپلیکیشن AntiStress Anxiety Relief Game

اپلیکیشن AntiStress Anxiety Relief Game

بر اساس نظر کارشناسان حوزه سلامت روان، بازی کردن می‌تواند نقش مؤثری در کاهش استرس داشته است. به طوری که توصیه شده است افراد روزانه به مدت یک ساعت با گوشی یا کنسول خود بازی کنند. حالا اپلیکیشن AntiStress Anxiety Relief Game بازی‌هایی برای کاهش اضطراب ساخته است.

این اپلیکیشن با ارائه بازی‌های ذهنی به کاربر کمک می‌کند تا افکار منفی خود را تخلیه کنند. کاربران با ترکاندن حباب‌های مختلف یا فیجت اسپینر به مرور آرامش ذهنی خود را به دست می‌آورند. جالب است بدانید، اپلیکیشن AntiStress Anxiety Relief Game کمک زیادی به تمرکز کاربران کرده است.

بهترین اپلیکیشن های مدیتیشن اپلیکیشن Colorfy

اپلیکیشن Colorfy

همه ما زمان کودکی دفتر رنگ‌آمیزی داشته‌ایم و تصاویر مختلفی را رنگ کرده‌ایم. اپلیکیشن Colorfy با ایده رنگ‌آمیزی به کاربران کمک می‌کند استرس را از بین ببرند. جالب است بدانید، رنگ‌آمیزی برای ایجاد تمرکز و آرامش ذهن بسیار مؤثر است.

اپلیکیشن Colorfy برای کاربران بزرگسال تصاویر بدون رنگی را در نظر گرفته است. کاربران باید این تصاویر را رنگ کنند تا به نوعی تصویر را زنده کنند. گفتنی است، رنگ‌آمیزی تصاویر به صورت دیجیتالی انجام می‌شود. با رنگ کردن تصاویر به مرور استرس و اضطراب کاربر از بین خواهد رفت.

معرفی اپلیکیشن Headspace اپلیکیشن Headspace

اپلیکیشن Headspace

مدیتیشن یکی از کارهایی است که می‌تواند اضطراب و افکار منفی افراد را از بین ببرد. اپلیکیشن Headspace یکی از بهترین اپلیکیشن برای کاهش استرس است که به کاربر اصول مدیتیشن را آموزش می‌دهد. آموزش‌های تصویری، صوتی و فکری با فضایی ساده به کمک ذهن افراد می‌آید.

اپلیکیشن Headspace می‌تواند کیفیت خواب افراد را بهبود ببخشد. جالب است بدانید، مهارت‌های این برنامه می‌تواند در مدیریت استرس کاربران بسیار مؤثر واقع شود. بنابراین، برای از بین بردن افکار منفی و استرس ناشی از کارهای روزمره، استفاده از اپلیکیشن Headspace توصیه می‌شود.

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن برای کاهش استرس چیست؟ آیا شما موفق شده‌اید استرس خود را مدیریت کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر