انتشار اپلیکیشن Truth Social ترامپ در اپ استور

اپلیکیشن Truth Social متعلق به دونالد ترامپ ساعاتی پیش روی فروشگاه اپ استور قرار گرفت. افرادی که مراحل پیش ثبت نام را انجام داده‌اند به صورت خودکار این برنامه را دریافت می‌کنند. 

انتشار اپلیکیشن Truth Social ترامپ در اپ استور

انتشار اپلیکیشن Truth Social ترامپ در اپ استور

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا که مدت‌هاست به دلیل اظهار نظرهای جنجالی از فیسبوک و توییتر کنار گذاشته شده، بالاخره شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» (Truth Social) را راه‌اندازی کرد. این برنامه هم‌اکنون از طریق فروشگاه اپ استور قابل دسترسی است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند نصب و ورود به برنامه چندان هم ساده نبوده است. بسیاری کاربران حین وارد کردن ایمیل، تاریخ تولد و شماره همراه خود با خطای «Something went wrong. Please try again» مواجه شده‌اند که آن‌ها را از کار با برنامه منع کرده است. برخی دیگر می‌گویند فرایند ثبت نامشان به دلیل تقاضای بسیار به تأخیر افتاده و در یک صف انتظار قرار گرفته‌اند. به گزارش رویترز، تا کنون تنها 500 نفر شروع به استفاده از این اپلیکیشن کرده‌اند.

«گروه رسانه و فناوری ترامپ» یا همان TMTG (The Trump Media and Technology Group) پیش از این از اعلام کرده بود تروث سوشال در ماه اکتبر آماده انتشار است. این برنامه پس از چهار ماه تأخیر روی پلتفرم اپ استور قرار گرفته اما اینطور که به نظر می‌رسد مشکلات اساسی آن هنوز برطرف نشده است.

«دوین نونز»، مدیرعامل TMTG و نماینده سابق حزب جمهوری‌خواه، طی مصاحبه‌ای با «فاکس نیوز» گفت اپلیکیشن Truth Social ترامپ طی چند روزه آینده در اختیار افراد بیشتری قرار می‌گیرد و مشکلات آن تا پایان ماه مارس، لااقل برای شهروندان آمریکا به طور کلی رفع می‌شود.

ارسال نظر