برنامه های جالب گوشی برای اندروید و iOS با بیشترین تعداد کاربر در سال 2021

در این مطلب به معرفی برنامه های جالب گوشی برای اندروید و آی او اس می‌پردازیم که سال 2021 حسابی ترند شده و طرفداران بسیاری در اقصی نقاط جهان دارند.

برنامه های جالب گوشی برای اندروید و iOS با بیشترین تعداد کاربر در سال 2021

معرفی برنامه های جالب گوشی سال 2021

امروزه میلیون‌ها بازی و اپلیکیشن در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی وجود دارند که البته برخی از آن‌ها کاملا گمنام و کسل‌کننده هستند. در این میان چند اپلیکیشن خاص توانسته‌اند نیازهای افراد را به خوبی تشخیص داده و نام خود را حسابی بر سر زبان‌ها بیندازند. در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از این اپلیکیشن های محبوب و به اصطلاح ترند شده در سال 2021 را با یکدیگر مرور کنیم.

بهترین اپلیکیشن ها برای کسب و کار

اپلیکیشن Slack

اسلک یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای ارتباط گروهی در شرکت‌ها به شمار می‌آید. اسلک به کاربران کمک می‌کند کارهای خود را بر اساس پروژه و موضوع و دسته‌بندی‌های مختلف مدیریت کرده و اسناد لازم را با همکاران خود به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن قابلیت ادغام با سرویس‌های Google Drive، Zendesk، Dropbox و Salesforce را نیز دارد.

اپلیکیشن Salesforce

سیلزفورس این امکان را برای صاحبان مشاغل، کارکنان و کارمندان بخش اداری فراهم آورده تا بخش‌های مختلف پروژه را در هر کجا که هستند مدیریت کنند. افراد همچنین می‌توانند به ابزارهای مربوط به بهره‌وری و داده‌های CRM نیز دسترسی داشته باشند.

بهترین اپلیکیشن های 2021

اپلیکیشن HotSchedules

به یکی از بهترین اپلیکیشن های 2021 برای همکاری با اعضای تیم و برنامه‌ریزی وظایف می‌رسیم. کاربران HotSchedules می‌توانند تغییرات به وجود آمده در برنامه‌ها را به راحتی و تنها با همگام‌سازی تقویم گوشی، آپدیت کنند.

بهترین اپلیکیشن های 2021 برای تحصیل و یادگیری

اپلیکیشن Coursera

اپلیکیشن Coursera ارائه‌دهنده بیش از 2600 دوره آموزشی در بیش از 11 حوزه مختلف است. جالب آنکه کاربران می‌توانند پس از پایان هر دوره، گواهی مربوط به آن دوره را نیز با قیمت نسبتا پایین دریافت کنند.

اپلیکیشن Classplash

گروه Classplash تا کنون چهار اپلیکیشن مختلف را طراحی کرده که همگی مخصوص یادگیری سازهای موسیقی هستند. پس اگر قصد دارید موسیقی را به طور خودآموز یاد بگیرید، حتما این برنامه‌ها را نصب کنید.

همچنین بخوانید: با ۷ مورد از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان آشنا شوید

اپلیکیشن Proloquo2Go

اپلیکیشن Proloque2Go برای دانش‌آموزانی طراحی شده که قادر به تکلم نیستند. این برنامه در واقع یک ابزار قدرتمند برای کمک به مهارت‌های ارتباطی و زبانی است که به افراد مبتلا به سندرم داون، اوتیسم و فلج مغزی کمک می‌کند ساده‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنند.

بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS برای سرگرمی

اپلیکیشن Netflix

نتفلیکس یکی از بهترین اپلیکیشن های 2021 است. صدها فیلم و سریال مختلف در این پلتفرم وجود دارند که می‌توانند فرد را ساعت‌ها سرگرم کند. نتفلیکس همچنین با توجه به سلیقه هر فرد، گزینه‌های متعددی را برای تماشا پیش روی او می‌گذارد.

اپلیکیشن Dubsmash

اپلیکیشن دابسمش به کاربران اجازه می‌دهد از آهنگ‌ها، دیالوگ‌ها و یا نقل قول‌های مورد علاقه خود ویدئو بسازند و آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلف، با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن XBOX

ایکس باکس بهترین اپلیکیشن 2021 در زمینه بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل ایکس باکس خود را در هر زمان و مکان به دست بگیرند. همچنین گیمرها می‌توانند به صورت گروهی با یکدیگر گفتگو کرده و به بازی‌های جدید فروشگاه دسترسی داشته باشند.

بهترین برنامه های جالب گوشی برای تهیه و سفارش غذا

اپلیکیشن Ubereats

اوبر ایتس امکان سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی را برای کاربران فراهم می‌آورد. کاربران می‌توانند صفحه اپلیکیشن را بر اساس نوع رستوران، نوع غذا، دستور پخت و موقعیت مکانی دسته‌بندی کنند. مراحل سفارش نیز برای کاربر نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن Instacart

کاربران Instacart می‌توانند ضمن سفارش از سوپر مارکت مورد نظر، مستقیما با فروشنده چت کنند. امکان خرید گروهی با خانواده، همکاران و یا آشنایان نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

اپلیکیشن Mealime

این برنامه ضمن توصیه‌های مختلف برای تناسب اندام، دستور پخت غذاهای گوناگون را نیز در اختیار فرد می‌گذارد. کاربران می‌توانند با پیروی از برنامه غذایی هفتگی، خود را از برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های مربوط به آشپزی برهانند.

بهترین اپلیکیشن های 2021

بهترین اپلیکیشن ها برای بهداشت و تناسب اندام

اپلیکیشن Sleep Cycle

این برنامه به بررسی چرخه و الگوی خواب کاربر می‌پردازد و به راحتی با اپل واچ ادغام می‌شود. کاربر می‌تواند نمودار و آمار روزانه خواب خود را بررسی کرده و آن را با نمودار مردم جهان مقایسه کند.

اپلیکیشن MyFitnessPal

این برنامه بیش از 350 تمرین و حرکت ورزشی را در خود جای داده است. افراد می‌توانند برنامه هفتگی خود را در اپلیکیشن ثبت کرده و نمودار پیشرفت خود را نیز مشاهده کنند. مای فیتنس پل قابلیت سازگاری با دستگاه‌ها و اپلیکیشن های دیگر مثل Rantastic، Fitbit، Jawbone UP و Garmin را نیز دارد.

اپلیکیشن Calm

اگر به دنبال راهی برای مدیتیشن و ذهن آگاهی هستید، پس حتما Calm را نصب کنید. این برنامه دارای آهنگ‌های منحصر به فردی است که به طور خاص برای کمک به تمرکز افراد، خواب یا استراحت طراحی شده‌اند.

بهترین اپلیکیشن های 2021 اندروید و آی او اس برای خرید آنلاین

اپلیکیشن Amazon

آمازون یک برنامه جامع و کاربردی برای خرید آنلاین است. کاربران می‌توانند اجناس و اقلام مختلف را تقریبا در هر کجای دنیا سفارش دهند و از شیوه‌های گوناگون برای پرداخت هزینه استفاده کنند. امکان مقایسه کالا، جستجوی بصری و خرید صوتی نیز در اپلیکیشن وجود دارد.

برنامه های جالب گوشی

اپلیکیشن Cars.com

به یکی از بهترین اپلیکیشن های 2021 برای خری و فروش خودرو می‌رسیم. کارز دات کام این امکان را برای افراد فراهم آورده تا وسایل نقلیه نو یا دست دوم خود را در معرض فروش بگذارند و از طریق تماس تلفنی، پیامک، ایمیل و حتی جلسات حضوری با خریدار ارتباط برقرار کنند. افراد می‌توانند فیلتر مورد نظر را بر اساس قیمت، رنگ و غیره اعمال کرده و تمام نتایج را به صورت یکجا تماشا کنند.

برنامه های جالب گوشی برای ویرایش تصاویر و عکاسی

اپلیکیشن Picsart

پیکس آرت یک ویرایشگر و کلاژساز نسبتا حرفه‌ای است. افراد می‌توانند از طریق ابزار مختلف و کتابخانه‌ها و کلیپ آرت های متعدد، به ویرایش تصاویر و ویدئوهای خود بپردازند. این برنامه در حال حاضر بیش از 5 میلیون استیکر دارد که عمدتا توسط خود کاربران طراحی شده‌اند.

اپلیکیشن Tic Tok

تیک تاک یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های 2021 است که علاقه‌مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. کاربران می‌توانند از آهنگ‌ها، دیالوگ‌ها و نقل قول‌های محبوب و جدید استفاده کنند و ویدئوها و ولاگ های خود را بسازند. علاوه بر این، امکان افزودن آهنگ و استفاده از ایموجی و فیلترهای متعدد نیز در برنامه وجود دارد.

همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن های اندروید در سال ۲۰۲۰ کدامند؟

ارسال نظر