معرفی بهترین برنامه پاک کردن لوگو از روی فیلم

گاهی اتفاق افتاده که از ویدیویی خوشتان آمده ولی لوگوی روی تصویر کمی لذت ویدیو را از شما می‌گیرد. با پاک کردن لوگو از روی فیلم می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

معرفی بهترین برنامه پاک کردن لوگو از روی فیلم

بهترین برنامه پاک کردن لوگو از روی فیلم

گاهی اوقات یک ویدیو مورد پسند کاربر قرار می‌گیرد. یا یک ویدیوی خوب و باکیفیت را ویرایش می‌کند. اما وجود واترمارک یا لوگو باعث می‌شود ویدیو زیبا به نظر نرسد. بهترین کار، حذف لوگو از ویدیو است تا تمام تمرکز بینندگان به ویدیو معطوف شود.

خوشبختانه توسعه‌دهندگان برنامه پاک کردن لوگو از روی ویدیو را برای گوشی‌های موبایل ساخته‌اند. این اپلیکیشن‌ها به کاربران اجازه می‌دهد که لوگوی داخل ویدیو را حذف کنند. در ادامه به معرفی چند برنامه پاک کردن لوگو که کاربردی هستند، می‌پردازیم.

اپلیکیشن ToolWiz اپلیکیشن ToolWiz

اپلیکیشن ToolWiz

کاربران iOS و اندروید می‌توانند واترمارک ویدیوها را با ToolWiz حذف کنند. این اپلیکیشن یکی از قدرتمندترین ابزارها برای پاک کردن لوگو از ویدیوها را دارد. برنامه ToolWiz رابط کاربری ساده و راحتی دارد. بنابراین، کاربران به راحتی می‌توانند نوشته یا واترمارک را از فیلم‌ها پاک کنند.

برای کار با ToolWiz‌ نیاز به یادگیری ویرایش ویدیو نیست. ابزارهای داخل این برنامه به آسانی لوگو را از ویدیو حذف می‌کند. به همین دلیل، کاربران می‌توانند بدون مشکل با این اپلیکیشن کار کنند. همچنین، کاربران قادر به اضافه کردن واترمارک به ویدیوها هم هستند.

اپلیکیشن AirBrush اپلیکیشن AirBrush

اپلیکیشن AirBrush

برنامه AirBrush علاوه بر پاک کردن لوگو از ویدیو، یک تبدیل‌کننده ویدیو هم در خود جای داده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه واترمارک ویدیوها را حذف کنند. این اپلیکیشن فیلترها و افکت‌های متنوعی دارد که برای ادیت ویدیو بسیار کاربردی است.

جالب است بدانید،‌ اپلیکیشن AirBrush دارای ابزار اضافه کردن زیرنویس هم است. کاربران با دانلود و نصب کردن این برنامه در گوشی خود، مجموعه‌ای کامل را برای ویرایش و ساخت ویدیو در اختیار خواهند داشت.

اپلیکیشن Remove Objects اپلیکیشن Remove Objects

اپلیکیشن Remove Objects

یکی از بهترین برنامه پاک کردن لوگو از روی ویدیو، اپلیکیشن Remove Objects‌ است. این برنامه ابزارهای مختلفی برای حذف واترمارک دارد. ابزارهایی مانند Crop به کاربر کمک می‌کند که لوگوی مورد نظر خود را حذف کند.

اپلیکیشن Remove Objects به خوبی روی صفحه نمایش لمسی کار می‌کند. بنابراین، کاربران به راحتی می‌توانند با انگشتان خود ویدیو و فیلم‌ها را ویرایش کنند. همچنین، امکان اضافه کردن لوگو در این اپلیکیشن نیز وجود دارد.

برنامه پاک کردن لوگو اپلیکیشن iWatermark

اپلیکیشن iWatermark

رابط کاربری ساده و آسان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود. اپلیکیشن iWatermark برنامه‌ای است که برای کاربران معمولی و حتی حرفه‌ای بسیار کاربردی است. این برنامه کمک می‌کند که کاربران لوگوی مورد نظر خود را از ویدیو پاک کنند.

جالب است بدانید، قابلیت زوم و ویرایش نقطه‌ای اپلیکیشن iWatermark می‌تواند در حذف بهتر لوگو به کاربر کمک کند. همچنین، ابزارهای مختلفی برای تصحیح رنگ و اضافه کردن واترمارک در این برنامه موجود است.

اپلیکیشن Remove Logo اپلیکیشن Remove Logo

اپلیکیشن Remove Logo

اپلیکیشن Remove Logo به کاربران کمک می‌کند لوگوها و واترمارک‌های اضافه در ویدیو را پاک کنند. این برنامه حذف لوگو از فیلم، ابزارها و امکانات مفیدی برای ویرایش کردن ویدیو دارد. یکی از نکات خوب این اپلیکیشن، رابط کاربری ساده آن است.

کاربران به راحتی می‌توانند ویدیوی خود را به اپلیکیشن Remove Logo اضافه کنند. سپس با استفاده از قابلیت‌های مفید این برنامه، اقدام به پاک کردن واترمارک از ویدیو کنند.

نظر شما درباره برنامه حذف لوگو از روی فیلم چیست؟ آیا تا به حال از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر