بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید | از نقاشی با گوشی لذت ببرید

کشیدن قلم‌مو روی بوم نقاشی بدون شک حس و حال دیگری دارد. اما اپلیکیشن های طراحی اندروید نیز می‌توانند ابزار مناسبی برای خلق آثار هنری باشند.

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید | از نقاشی با گوشی لذت ببرید

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید

آثار هنری که امروز در دنیای دیجیتالی ساخته می‌شوند، بعضا بسیار جالب‌توجه بوده و چیزی از نقاشی‌های روی بوم کم ندارند. همین مسئله باعث شده تا توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن های متعددی را برای ترسیم و طراحی به علاقه‌مندان عرضه کنند. در ادامه با کلیک همراه باشید تا ۶ مورد از بهترین این برنامه‌های اندرویدی را با یکدیگر مرور کنیم.

همچنین بخوانید: معرفی 6 اپلیکیشن ساده برای نقاشی و رسم شکل در مک

برنامه Sketch Master

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید

اسکچ مستر یک برنامه کم‌حجم اما کاربردی که هم به درد افراد مبتدی و کم سن و سال می‌خورد و هم افراد حرفه‌ای. ابزارهای رسم بسیاری در این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید با بهره گرفتن از آن‌ها یک اثر هنری زیبا را خلق کنید.

اسکچ مستر امکان بزرگنمایی ۳۰۰۰ درصد و به اشتراک‌گذاری اثر در شبکه‌های مجازی را نیز برای کاربران فراهم آورده است.

برنامه Picsart Color

پیکس آرت یکی از پرطرفدارترین و بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید است که تا کنون روی بیش از ۵۰ میلیون دستگاه مختلف نصب شده است. در این برنامه می‌توانید ضمن بهره‌مندی از قلم‌موها و لایه‌های مختلف، به استیکرهای موجود در کتابخانه نیز دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید روی صفحه زوم کرده و جزئیات اثر را با دقت بیشتری طراحی کنید.

برنامه Concepts

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید

کانسپتس یک برنامه طراحی مبتنی بر وکتور است که بیشتر برای افراد حرفه‌ای ساخته شده و محبوبیت بسیاری بین کاربران اندروید دارد. این اپلیکیشن دارای بوردها و ابزار طراحی متعددی است که شما را تا رسیدن به خلق یک اثر هنری زیبا یاری خواهند کرد.

برنامه MediBang Paint

اگر علاقه‌مند به طراحی کامیک هستید، پس حتما اپلیکیشن MediBang Paint را روی دستگاه خود نصب کنید. این برنامه با ارائه بیش از ۱۰۰ نوع قلم‌موی مختلف، بافت‌های طراحی و بک‌گراندهای متعدد، فرایند طراحی را برای شما آسان کرده است. امکان دسترسی به حافظه ابری، مدیریت و به اشتراک‌گذاری آثار نیز در این برنامه وجود دارد.

برنامه Infinite Painter

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید

به یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید می‌رسیم که بیش از ۱۶۰ قلم وی طراحی، لایه نامحدود، ابزار تبدیل، لایه کاغذی و ابزار طراحی را در خود جای داده است. کاربران Infinite Painter می‌توانند آثار هنری خود را با فرمت psd، png و jpeg ذخیره کنید.

برنامه Adobe Illustrator Draw

بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید

برنامه Illustrator Draw یک محصول جذاب و پرطرفدار از ادوبی است که لذت طراحی را برای شما چند برابر می‌کند. در این اپلیکیشن هر آنچه برای خلق یک اثر حرفه‌ای و جذاب نیاز دارید را پیدا خواهید کرد؛ از قلم‌مو و لایه‌های مختلف گرفته تا کلید تنظیمات Undo و Redo.

آیا تا کنون تجربه کار با هر یک از اپلیکیشن های فوق را داشته‌اید؟ شما چه برنامه دیگری را برای طراحی در اندروید پیشنهاد می‌کنید؟

ارسال نظر