با بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ برای موبایل آشنا شوید

گاهی یک ویدیوی زیبا تصویربرداری می‌کنیم. اما قصد داریم بخشی از این فیلم را در موبایل خود ویرایش کنیم. بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ برنامه‌هایی هستند که می‌توانند در کارهای ادیت ویدیو به ما کمک کنند.

با بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ برای موبایل آشنا شوید

معرفی بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲

پیدا کردن یک برنامه مناسب ادیت ویدیو برای کاربران سخت بوده است. اپلیکیشنی جامع و پرامکانات که بتواند کار ویرایش ویدیو را در گوشی موبایل به راحتی انجام دهد. کاربران نیاز به یک برنامه دارند که با رابط کاربری ساده فیلم‌های خود را ادیت کنند.

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ برنامه‌هایی هستند که می‌تواند نیاز افراد را برطرف کند. امکانات جامع و مفید این اپلیکیشن‌ها باعث شده بسیاری از کاربران این برنامه‌ها استفاده کنند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ادیت ویدیو برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS می‌پردازیم.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی اپلیکیشن مدیریت کارهای روزانه

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ اپلیکیشن PowerDirector

اپلیکیشن PowerDirector

برنامه PowerDirector جزو بهترین اپلیکیشن‌های ادیت ویدیو محسوب می‌شود. این برنامه همانند نسخه دسکتاپ خود دارای یک رابط کاربری ساده است که امکانات زیادی دارد. کاربران با PowerDirector می‌توانند ویدیوها را با لمس روی صفحه موبایل به صورت حرفه‌ای ویرایش کنند.

پشتیبانی از رزولوشن 4K و امکان به اشتراک‌گذاری ویدیو در شبکه‌های اجتماعی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن هستند. جالب است بدانید، برنامه PowerDirector دارای بیش از ۸ میلیون آیتم مثل موسیقی، عکس و افکت برای ویرایش ویدیو است.

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ اپلیکیشن Splice

اپلیکیشن Splice

شرکت GoPro برای ویرایش ویدیوهای مخصوص دوربین خود اپلیکیشن Splice را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد. این برنامه در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت Bending Spoons خریداری شد. اپلیکیشن Splice امکانات اولیه‌ ویرایش ویدیو را دارد. استفاده از این برنامه برای کاربران تازه‌وارد بسیار مفید و ساده است.

برنامه Splice برای ساخت ویدیوهای Reels یا تیک‌تاک کاربردی است. امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ویدیو در شبکه‌های اجتماعی سرعت کار افراد را افزایش می‌دهد. مجموعه افکت‌ها و صداهای این اپلیکیشن باعث شده دست کاربر برای ویرایش فیلم باز باشد.

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ اپلیکیشن Quik

اپلیکیشن Quik

برنامه Quik جزو بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که کاربردهای فراوانی دارد. این اپلیکیشن برای انجام ادیت سریع فیلم مناسب است. کسانی که قصد انتشار ویدیو در اینستاگرام را دارند، برنامه Quik گزینه ایده‌آلی برای آنها خواهد بود.

امکان مونتاژ سریع ویدیو، اضافه کردن موسیقی متن به فیلم و فیلترهای متنوع این برنامه را به یک اپلیکیشن جامع تبدیل کرده است. جالب است بدانید، برنامه Quik قابلیت ادغام کردن ویدیوهای مختلف را دارد. بنابراین، کاربران برای ویرایش فیلم خود کار ساده‌ای خواهند داشت.

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ اپلیکیشن KineMaster

اپلیکیشن KineMaster

یکی از اصلی‌ترین امکانات برنامه‌های ویرایش ویدیو، استفاده راحت و سادگی رابط کاربری آن است. اپلیکیشن KineMaster رابط کاربری مناسبی برای ویرایش فیلم دارد. این برنامه ویژگی‌های کنترلی مفیدی برای ادیت ویدیو دارد. به طوری که کنترل صفحه ادیت ویدیو به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه شده است.

اپلیکیشن KineMaster از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند. گفتنی است، این برنامه امکان پست مستقیم ویدیو در یوتوب را فراهم کرده است. امکاناتی مثل اضافه کردن افکت،‌ صدا و فریم به ویدیو از دیگر ویژگی‌های جذاب این برنامه است.

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ اپلیکیشن Filmmaker Pro

اپلیکیشن Filmmaker Pro

برنامه Filmmaker Pro از جمله بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ است که گزینه مناسبی برای حرفه‌ای‌ها محسوب می‌شود. امکانات پیشرفت این اپلیکیشن باعث شده کاربران یک برنامه کامل ادیت فیلم را در گوشی خود داشته باشند.

امکان ویرایش ویدیو با رزولوشن 4K و استفاده از فیلترهای متنوع از جمله ویژگی‌های جذاب Filmmaker Pro هستند. جالب است بدانید، این برنامه می‌تواند ویدیوهایی که با پرده سبز فیلمبرداری شده‌اند را ویرایش کند.

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو ۲۰۲۲ چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر