بهترین بازی های جدول که باعث تقویت حافظه می‌شوند

جدول‌ها همواره جایگاه خاصی بین علاقه‌مندان بازی های فکری داشته‌اند. همین مسئله باعث شد تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، بازی های جدول متعددی را روی اندروید و iOS ارائه کنند؛ بازی‌هایی که ضمن سرگرم کردن افراد، ذهن آن‌ها را نیز به فعالیت وا‌می‌دارند. در ادامه با کلیک همراه باشید تا  بهترین بازی های جدول ایرانی را با یکدیگر مرور کنیم.

بهترین بازی های جدول که باعث تقویت حافظه می‌شوند

بهترین بازی های جدول

جدول‌ها همواره جایگاه خاصی بین علاقه‌مندان بازی های فکری داشته‌اند. همین مسئله باعث شد تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، بازی های جدول متعددی را روی اندروید و iOS ارائه کنند؛ بازی‌هایی که ضمن سرگرم کردن افراد، ذهن آن‌ها را نیز به فعالیت وا‌می‌دارند. در ادامه با کلیک همراه باشید تا بهترین بازی های جدول ایرانی را با یکدیگر مرور کنیم.

جدول کلمات متقاطع کلاسیک

اپلیکیشن جدول کلمات متقاطع دنیایی از جدول‌های کلاسیک را در اختیار شما می‌گذارد. کافی است از بین سطوح تازه‌کار، این‌کاره و استاد بزرگ یکی را انتخاب کرده و ساعت‌ها سرگرم حل کردن جدول شوید. این برنامه در عین سادگی، گرافیک جذابی دارد و روزانه به کاربران سکه می‌دهد.

جدولستان

بهترین بازی های جدول

بزرگ‌ترین عاملی که باعث جذابیت جدولستان شده، امکان به اشتراک‌گذاری سؤال با دوستان و دعوت آن‌ها به بازی است. جدولستان علاوه بر جایزه روزانه، چالش‌های هیجان‌انگیز و پرسکه‌ای را پیش روی کاربران می‌گذارد.

جدولانه

بهترین بازی های جدول

جدولانه با بیش از 1000 جدول شرح در متن یکی از بهترین بازی های جدول فارسی است. در این برنامه نیازی به تایپ کردن حروف ندارید و کافی است جای خانه‌ها را با یکدیگر عوض کنید.

جدول بی‌نهایت

جدول بی‌نهایت همان‌طور که از نامش پیداست حد و مرز ندارد. با نصب این برنامه متوجه می‌شوید که یک جدول شرح در متن تا چه اندازه می‌تواند بزرگ و پر سطر و ستون باشد. جدول بی‌نهایت طراحی ساده‌ای دارد و رنگ سیاه و سفید آن ما را یاد جدول روزنامه‌های قدیمی می‌اندازد.

جدول سرا

بهترین بازی های جدول

جدول سرا با گرافیک زیبا و آرامش‌بخش خود محیط جذابی را برای کاربران به وجود آورده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه می‌توان به وجود بیش از 500 جدول با درجه سختی‌های متفاوت، رقابت آنلاین با دیگر بازیکنان و چت کردن با آن‌ها اشاره کرد.

شما کدام‌یک از بهترین بازی های جدول را روی گوشی یا تبلت خود نصب کرده‌اید؟

ارسال نظر