معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم برای اندروید | ویرایش ویدیو برای شبکه های اجتماعی

این روزها با رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی، کاربران بسیاری علاقه دارند ویدیوهای خود را ویرایش و پست کنند. با بهترین برنامه ادیت فیلم می‌توان ویدیوهای مختلفی را ویرایش کرد.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم برای اندروید | ویرایش ویدیو برای شبکه های اجتماعی

بهترین برنامه ادیت فیلم برای اندروید

با رشد شبکه‌های اجتماعی و استقبال بالای کاربران، ویدیوهای مختلف به پای ثابت پست‌های این شبکه‌ها تبدیل شده است. به طوری که، کاربران به پست‌های ویدیویی علاقه بیشتری نشان می‌دهند. ضبط ویدیو برای ثبت لحظات خاص و خاطره‌انگیزی بسیار کاربردی است.

برای میکس و مونتاژ ویدیوها نرم‌افزارهای حرفه‌ای وجود دارد که هر کاربری نمی‌تواند با آنها کار کند. اما شرکت‌هایی هستند که با ساده کردن رابط کاربری، برنامه ادیت فیلم جمع و جور اما کاربردی را فراهم کرده‌اند. این اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های موبایل توسعه داده شده‌اند تا نیاز کاربران برطرف شود.

اپلیکیشن Premiere Rush اپلیکیشن Premiere Rush

اپلیکیشن Premiere Rush

نرم‌افزار Adobe Premiere یکی از برنامه‌های تخصصی ادیت فیلم است. شرکت ادوبی امکانات فراوانی را برای تدوین و ساخت ویدیو در این نرم‌افزار ایجاد کرده است. حالا این شرکت، اپلیکیشن Premiere Rush با رابط کاربری ساده را برای کاربران معمولی منتشر کرده است.

این برنامه به کاربران کمک می‌کند ویدیوهای خود را ویرایش و مونتاژ کنند. یکی از نکات جالب توجه Premiere Rush پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم است. در واقع کاربران ویدیوی ویرایش شده خود در موبایل را به نرم‌افزار Adobe Premeire منتقل می‌کنند و ادامه ادیت را در آنجا انجام می‌دهند.

اپلیکیشن FilmoraGo اپلیکیشن FilmoraGo

اپلیکیشن FilmoraGo

یکی از بهترین برنامه ادیت فیلم برای اندروید، اپلیکیشن FilmoraGo است. این برنامه کاربردی توسط شرکت بزرگ Wondershare توسعه داده شده است. این اپلیکیشن دارای فیلترها و افکت‌های مختلف برای ویرایش ویدیو است.

یکی از مزیت‌های FilmoraGo پشتیبانی از رزولوشن 4K است که می‌تواند کیفیت ویرایش ویدیوها را به طرز چشمگیری افزایش دهد. همچنین، این اپلیکیشن رابط کاربری راحتی دارد و کاربران معمولی هم می‌توانند از تمامی امکانات آن استفاده کنند.

اپلیکیشن WeVideo اپلیکیشن WeVideo

اپلیکیشن WeVideo

حذف شدن و پاک شدن ادیت ویدیو یکی از دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود. اپلیکیشن WeVideo به دلیل اینکه روی سیستم فضای ابری توسعه داده شده است، نگرانی کاربران را برطرف خواهد کرد. به لطف فضای ابری، تمامی اطلاعات کاربران در این فضا ذخیره می‌شود و امکان بک‌آپ را فراهم می‌کند.

گفتنی است، این اپلیکیشن حجم ۱۰ گیگابایت را برای هر کاربر در نظر گرفته است. برنامه WeVideo یک اپلیکیشن ساده و کاربردی است که کاربران سریع با نحوه کار با آن آشنا می‌شوند. همچنین، این اپلیکیشن امکانات ویرایشی زیادی دارد.

بهترین برنامه ادیت فیلم اپلیکیشن Inshot

اپلیکیشن Inshot

اپلیکیشن Inshot جزو پرکاربردترین برنامه‌های میکس و مونتاژ اندروید محسوب می‌شود. این برنامه رابط کاربری ساده و راحتی دارد و همه کاربران می‌توانند با آن کار کنند. امکانات فراوان این برنامه مانند فیلترها و افکت‌های متنوع، باعث شده Inshot به اپلیکیشن محبوب کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود.

کاربران می‌توانند با اپلیکیشن Inshot ویدیوهای خود را کات کنند و کلیپ‌های کوتاهی را بسازند. نوشتن کپشن و اضافه کردن ایموجی به ویدیوها یکی دیگر از امکانات پرکاربرد این برنامه است. همچنین، کاربران بعد از ادیت ویدیو می‌توانند بلافاصله ویدیوی خود را در اینستاگرام یا واتساپ به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن VivaVideo اپلیکیشن VivaVideo

اپلیکیشن VivaVideo

فیلترها و افکت‌های فانتزی و جذاب VivaVideo باعث شده بسیاری از کاربران از این اپلیکیشن استقبال کنند. این برنامه علاوه بر امکانات کاربردی ادیت ویدیو، مجموعه‌ای از جلوه‌های ویژه را در خود جای داده است. جالب است بدانید، کاربران می‌توانند برای ویدیوهای خود تصاویر پس‌زمینه یا موسیقی‌های مختلفی را ایجاد کنند.

بر اساس آمار، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر از اپلیکیشن VivaVideo به صورت روزانه استفاده می‌کنند. همچنین، ویژگی‌های اسلوموشن و کلیپ‌های انیمیشنی نیز از دیگر امکانات کاربردی این برنامه پرمخاطب است.

نظر شما درباره بهترین برنامه میکس و مونتاژ اندروید چیست؟ آیا تا به حال از این برنامه‌ها استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی اپلیکیشن دانلود فیلم خارجی زبان اصلی

ارسال نظر