اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex) به سال بعد موکول شد

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex 2022) که قرار بود بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود، به دلیل همزمانی با نمایشگاه‌های الکامپ و شهر هوشمند به خرداد سال آینده موکول شد.

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex) به سال بعد موکول شد

روابط عمومی نمایشگاه Appex 2022 از موکول شدن برگزاری این نمایشگاه به خرداد سال آینده خبر داد.

در این اطلاعیه آماده است: «اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex 2022) با هدف فرهنگ‌سازی اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولیدات ایران‌ساخت، مقرر بود در تاریخ 9 الی 12 بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل تغییر تاریخ نمایشگاه الکامپ و همچنین نمایشگاه شهر هوشمند و برگزاری این نمایشگاه‌ها در بهمن‌ماه، جهت تسهیل امور و کمک به امر بهتر برگزار شدن این نمایشگاه‌ها و همچنین در راستای برگزاری هدفمند اولین دوره نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex) و به درخواست تعدادی از مشارکت‌کنندگان و فعلان این حوزه و تصمیم شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، تاریخ برگزاری آن به زمان 3 لغایت 6 خردادماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تغییر یافت.»

گفتنی است بنا بر اعلام روابط عمومی این نمایشگاه، در اولین دوره نمایشگاه Appex اپلیکیشن‌ها، کسب‌وکارهای نوپا، توسعه‌دهندگان، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، کسب‌وکارهای مجازی، سرمایه‌گذاران، اپراتورهای تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالان فین‌تک، بازی‌های رایانه‌ای و... حضور خواهند داشت.

قرار است اطلاع‌رسانی‌های بعدی، در قالب اطلاعیه‌های بعدی این نمایشگاه انجام شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به سایت نمایشگاه به آدرس www.appex.ir مراجعه کنند.

تعویق اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن

ارسال نظر