تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج رایگان شد

با سوپراپلیکیشن روبیکا قابلیت تماس صوتی و تصویری و پیام‌رسانی متنی از طریق رومینگ «همراه اول» و «ایرانسل» برای حجاج و در کشور عربستان به‏ طور رایگان فراهم شد.

تماس صوتی و تصویری روبیکا برای حجاج رایگان شد

به گزارش روابط‌عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن قابلیت تماس صوتی و تصویری و ارسال پیام‌ متنی رایگان از طریق پیام‌رسان خود را برای زائران خانه خدا در طول اقامت در کشور عربستان ممکن کرده است. این خدمت ویژه و رایگان فقط در بستر و با بهره‌مندی از رومینگ دو اپراتور بزرگ کشور (همراه اول و ایرانسل) به زائران مکه مکرمه و مدینه منوره عرضه می‌شود.

بر این اساس، تمامی حجاجی که قصد خروج از کشور را به مقصد کشور عربستان دارند، می‌توانند با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل، تماس‌های صوتی و تصویری و متنی خود را در بستر روبیکا به‏ صورت رایگان برقرار کنند. توصیه می‌شود حجاج پیش از عزیمت و در خاک ایران، اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی‌های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند از امکانات پیام‏ رسان این پلتفرم استفاده کنند.

لازم به ذکر است فقط بخش پیام‌رسان این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل در خاک کشور عربستان قابل استفاده و کاملا رایگان خواهد بود.

ارسال نظر