تیک‌های آبی قدیمی توییتر از ۳۱ فروردین‌ماه حذف می شوند

حساب رسمی توییتر اعلام کرده که از امروز (31 فروردین) شروع به حذف تیک‌های آبی می‌کند.

تیک‌های آبی قدیمی توییتر از ۳۱ فروردین‌ماه حذف می شوند

تاکنون چندین بار توسط ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اعلام شده که تیک‌های آبی قدیمی این شبکه اجتماعی حذف خواهند شد. اکنون حساب رسمی توییتر اعلام کرده که قصد دارد از امروز (پنجشنبه، 31 فروردین) این کار را انجام دهد.

توییتر ابتدا گفته بود که از اول آوریل حذف تیک‌های آبی سیستم قدیمی را آغاز خواهد کرد. با این حال، به‌استثنای اکانت نیویورک تایمز که گفته بود بابت دریافت تأییدیه، سرویس توییتر بلو را خریداری نخواهد کرد، تیک آبی هیچ حساب دیگری تاکنون حذف نشده است. هفته گذشته نیز ایلان ماسک گفته بود تیک‌های آبی قدیمی توییتر از تاریخ ۳۱ فروردین حذف می‌شوند، اما هنوز چنین اقدامی صورت نگرفته است.

حذف تیک‌های آبی قدیمی توییتر

ایلان ماسک نیز قبلاً به حذف تیک‌های آبی قدیمی از امروز (20 آوریل) اشاره کرده بود ، اما نکته قابل توجه اینکه این موضوع اکنون توسط حساب رسمی Twitter Verified نیز اعلام شده است. با این وجود، هنوز مشخص نیست که تیک‌های آبی قدیمی به‌تدریج از بین خواهند رفت یا تمام آن‌ها در یک لحظه ناپدید می‌شوند.

با فرض اینکه این تغییر انجام شود و توییتر شروع به حذف تیک‌های آبی قدیمی سیستم خود بکند، اگر از کاربران قدیمی این شبکه اجتماعی هستید و می‌خواهید علامت تأییدیه آن را دریافت کنید، باید مشترک سرویس Twitter Blue شوید که اکنون در سراسر جهان در دسترس است و اخیراً نیز اعلام شده بود که تبلیغات کمتری به این دسته از کاربران نمایش داده می‌شود.

اما با توجه به اینکه تغییر جدید توییتر، یعنی پرداخت برای دریافت تیک آبی که ماسک پدیدآورنده آن بود، از ابتدا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد، باید دید تعداد مشترکین سرویس آبی تو‌ییتر در آینده چه تعدادی خواهد بود و آیا ماسک می‌تواند کاری کند که این شبکه اجتماعی ارزش خرید 44 میلیارد دلاری‌اش را داشته باشد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر