ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 4 سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ در طول مراسم آنپکد ۲، از ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 4 رونمایی کرد. این رابط کاربری روی شخصی‌سازی صفحه هوم تمرکز دارد. امکانات و قابلیت‌های جدیدی نیز به نسخه چهارم One UI اضافه شده است.

ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 4 سامسونگ معرفی شد

معرفی ویژگی های جدید رابط کاربری One UI 4 سامسونگ

شرکت سامسونگ مراسم Unpacked Part 2 را برگزار کرد. این رویداد دومین مراسم سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بود. این شرکت با تمرکز بر معرفی اکوسیستم گلکسی، از نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4 رونمایی کرد.

چهارمین نسخه One UI با توجه به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ توسعه یافته است. این رابط کاربری برای اندروید ۱۲ بهینه‌سازی شده و از امکانات جدیدی بهره می‌برد. تمرکز اصلی One UI 4 بر شخصی‌سازی صفحه هوم گوشی‌های سامسونگ است. به طوری که همسو با ویژگی‌های جدید اندروید ۱۲، سامسونگ امکانات متنوعی برای کاربران فراهم کرده است.

کاربران می‌توانند صفحه هوم گوشی خود را با رنگ‌های مختلف شخصی‌سازی کنند. تصاویر مورد علاقه خود را به عنوان یک ویجت در هوم اسکرین تماشا کنند. همچنین، ویجت مورد نظر خود را بسته به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

رابط کاربری One UI 4 امکانات متنوع شخصی سازی One UI 4

یکی از نکات جالب One UI 4 این است که کاربران می‌توانند از ایموجی‌های تعاملی استفاده کنند. همچنین، ایموجی‌های مختلف بسازند و برای دوستان خود بفرستند.

شایان ذکر است، جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یک اکوسیستم بزرگ بین دستگاه‌های سامسونگی ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات، عکس‌ها و ویدیوهای خود را در بین دستگاه‌ها جابجا کنند و به اشتراک بگذارند. با اکوسیستم سامسونگ کاربران به همه اطلاعات خود در ویندوز ۱۱، گلکسی واچ و موبایل گلکسی خود دسترسی خواهند داشت.

رابط کاربری One UI 4.0 با حفظ نکات مثبت One UI 3.1، آیکون‌های جدیدی به این رابط کاربری اضافه شده است. همچنین، چند آیکون جدید هم به One UI 4 افزوده شده است. در واقع طراحی این رابط کاربری تلاش کرده است از زبان طراحی و رنگ‌های Material You استفاده کند. این دیزاین، زبان طراحی جدید اندروید ۱۲ است که گوگل آن را توسعه داده است.

در واقع سامسونگ قصد دارد فضای بصری رابط کاربری خود را نزدیک به اندروید ۱۲ کند تا به یکپارچگی کلی برسد. سامسونگ امکانات جدیدی به دوربین اضافه کرده است. حالت ریمستر دوربین باعث می‌شود کاربر بهترین خروجی عکس‌ها را دریافت کند. گفتنی است، کاربران با استفاده از Editor Photo ویرایش‌های مختلفی روی تصاویر انجام خواهد داد.

شرکت سامسونگ قصد دارد آپدیت رابط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید ۱۲ و گوشی‌های جدید خود منتشر کند. این شرکت جزئیاتی از تاریخ انتشار این رابط کاربری را اعلام نکرد.

نظر شما درباره چهارمین نسخه One UI چیست؟ آیا ویژگی‌های جدید این رابط کاربری مفید هستند؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر