سیگنال بعد از یک روز قطعی به حالت عادی بازگشت

رسانه کلیک - اپلیکیشن سیگنال که به خاطر هجوم بی سابقه کاربران با مشکلات فنی شده بود، پس از یک روز قطعی به حالت عادی بازگشت. علت این امر، ظرفیت محدود سرورها بوده است. 

سیگنال بعد از یک روز قطعی به حالت عادی بازگشت

پلتفرم سیگنال درحال تجربه اتفاقات خوبی است که انتظار هیچکدام از آنها را نداشته است. به گزارش اندروید پلیس، سیگنال بعد از یک روز قطعی دوباره به حالت عادی خود بازگشته است. مشکل به وجود آمده باعث شده بود که کاربران حتی نتوانند پیام های خود را برای یکدیگر ارسال کنند.

دلیل بروز این مشکل، هجوم کاربران برنامه واتس اپ به سیگنال گزارش شده؛ چراکه تعداد کاربران بیش از ظرفیت سرور های این پلتفرم امن بوده است. اکنون که ظرفیت سرورها افزایش یافته، امکان استفاده مجدد از ای برنامه نیز فراهم آمده است.

شرکت سیگنال به کاربران هشدار داد که این مشکل ممکن است هنوز باعث بروز یک سری خطاهای احتمالی شود که البته در بروزرسانی بعدی این برنامه، تمام این مشکلات برطرف خواهند شد.

هنوز آمار دقیق و واقعی کاربران اضافه شده به این پلتفرم وجود ندارد، اما به گفته یک منابع آمارگیری، در روز یازدهم این ماه، به تنهایی ۱.۳ میلیون کاربران در این برنامه ثبت نام کرده اند.

تلگرام هم از مشکلات به وجود آمده در واتس اپ بی بهره نمانده است زیرا گزارش ها حاکی از آن است که در سه روز، ۲۵ میلیون به کاربران این برنامه اضافه شده است.

شرکت واتس اپ ادعا می کند که خروج کاربران از برنامه آنها به دلیل سردرگمی ایجاد شده برای کاربران بوده است. اما ضربه وارد شده به این شرکت قابل انکار نیست. در حال حاضر بسیاری از کاربران معتقد هستند که چت های آنها به فیسبوک ارسال می شود.

سیگنال ادعا می کند که با وجود افزایش ظرفیت سرور های خود، هنوز تقاضا بالا بوده و امکان قطعی دوباره نیز وجود دارد. البته داشتن همچین مشکلی برای یک ارائه دهنده خدمات ناشناخته، خبر خوبی به حساب می آید.

کاربران سیگنال تا ماه دسامبر ۲۰ میلیون نفر بوده اند، در صورتی که کاربران واتس اپ در ماه فبریه، ۲ میلیارد نفر گزارش شده است.

سوالی که پیش می آید این است که آیا شرکت سیگنال از موقعیت مناسب پیش آمده برای خود به درستی استفاده خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر