قابلیت نمایش شدت شیوع کرونا در مناطق مختلف به گوگل‌مپس اضافه می‌شود

رسانه کلیک - شایعات جدید نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد شدت شیوع کرونا در مناطق مختلف را در گوگل مپس نشان دهد. این قابلیت ابتدا در ایالات متحده و کانادا اجرا خواهد شد.

قابلیت نمایش شدت شیوع کرونا در مناطق مختلف به گوگل‌مپس اضافه می‌شود

گوگل با شیوع کرونا سعی کرد اطلاعات مفیدی را از طریق محصولات خود به کاربران ارائه کند. در حال حاضر نیز تصمیم دارد که قابلیتی را به گوگل مپس اضافه کند که کاربران به‌وسیله آن بتوانند شدت شیوع کرونا را در مناطق مختلف مشاهده کنند.

گوگل مپس علاوه بر امکاناتی که دارد قابلیت نمایش ویروس کرونا را نیز خواهد شد. این قابلیت ابتدا در ایالات متحده آمریکا و کانادا اجرایی می‌شود. اما استفاده از اطلاعات مربوط به کشور هند نشان می‌دهد این قابلیت در مناطق بیشتری نمایش داده می‌شود.

کاربران با استفاده از آن نی‌توانند خطوط متمایزی را بین ایالت‌های آمریکا مشاهده کنند. سپس با استفاده از رنگ‌های مختلف مناطقی که در آن‌ها شدت بیشتری دارد مشخص می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم چگونه این مناطق در نقشه مشخص شده و به نمایش گذاشته می‌شوند، اما طبق اسکرین شات منتشر شده، این نقشه مشابه نقشه موجود در سایت مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده آمریکا (CDC) است.

در حال حاضر نمی‌توان گفت که این به‌روزرسانی در چه زمانی برای گوگل مپس منتشر خواهد شد. اما این اولین کاری نیست که گوگل برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده است. برای مثال این کمپانی در سرویس خود به کاربران درباره استفاده از ماسک پیام می‌دهد و همچنین اطلاعاتی درباره رستوران‌ها با امکان ارسال غذا قرار داده است.

ارسال نظر