لانچر مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید؛ زیرساختی سبک، زیبا و کارآمد

رسانه کلیک - مایکروسافت همواره یکی از شرکت‌های پیشتاز در عرصه تولید نرم‌افزار برای پلتفرم‌های مختلف بوده که اکثر مردم فعالیت‌های این شرکت را در قالب سیستم‌عامل ویندوز و ابزار‌های آفیس می‌شناسند.

لانچر مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید؛ زیرساختی سبک، زیبا و کارآمد

البته در سال‌های گذشته مایکروسافت با توسعه ویندوز مخصوص تلفن‌های همراه، به عنوان یکی از بازیگران این صنعت شناخته می‌شد که با شکست خوردن این پروژه به دلیل عدم توانایی رقابت با اندروید و سیستم‌عامل‌های دیگر تلفن همراه حضورش در این عرصه کم‌رنگ‌تر شد و در پی تغییر استراتژی بر آمد.

Microsoft Launcher Preview عنوان یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است که این شرکت برای تلفن‌های هوشمند این پلتفرم آن را توسعه داده است. لانچر مایکروسافت این امکان را به کاربران می‌دهد که با آزادی عمل اینترفیس تلفن همراه خود را تنظیم کنند. ویژگی‌های زیادی در این لانچر برای کاربران وجود دارد که همگی با ظرافت و طراحی بی‌نظری در کنار هم گنجانده شده‌اند. یکی از ویژگی‌های بارز لانچر مایکروسافت، سبک بودن این ابزار در عین کارایی آن است.

تقریبا هر ویژگی که شما از یک لانچر اندرویدی انتظار دارید مانند تغییر تم، پس‌زمینه، اندازه و فونت آیکن‌ها و نوار ابزار دسترسی سریع به اپلیکیشن در لانچر مایکروسافت در دسترستان قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته لانچر مایکروسافت قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق آن با دستگاه‌های ویندوزی مثل لپ‌تاپ و رایانه شخصی است که شما را از نر‌م‌افزارهای واسط دیگر بی ‌ نیاز می‌کند. همچنین این لانچر قدرتمند، حالت‌های مختلفی (gestures) برای سادگی و افزایش سرعت استفاده از اپلیکیشن‌ها دارد که هر یک از آن‌ها از طرف کاربر نیز قابل برنامه‌ریزی هستند.

به طور مثال با ۲ بار ضربه روی نمایشگر می‌توانید صفحه خود را قفل کنید یا با کشیدن صفحه به سمت پایین، اپلیکیشن دلخواه خود که زیاد از آن استفاده می‌کنید را اتوماتیک باز کنید. همچنین با نوار ابزار همبرگری که این لانچر در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید به سرعت به اپلیکیشن‌های محبوب خود دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Microsoft Launcher Preview اندروید:

پشتیبانی از انواع حالت‌های شخصی‌سازی نظیر تغییر تصویر زمینه، تم، آیکون‌ها و …

امکان تغییر حرکات مختلف صفحه نمایش اندروید

پین کردن مخاطبین مهم خود روی صفحه نمایش

ورود به حساب مایکروسافت برای دسترسی به تقویم کاری، اسناد و فعالیت‌های اخیر

تعامل فوق‌العاده با ویندوز و رایانه‌های شخصی

فیدخوان حرفه‌ای برای مشاهده اخبار مهم

جست‌و‌جوی پر سرعت در وب و فایل‌های شخصی

لینک دانلود از گوگل‌پلی: دانلود

ارسال نظر