مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ برای برخی مخاطبان

قابلیت مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ از دید برخی مخاطبان، از طریق نسخه بتا برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است.

مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ برای برخی مخاطبان

مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ

واتس اپ قرار است ویژگی جدیدی را به پلتفرم پیام‌رسان خود اضافه کند. در جدیدترین نسخه بتا برای iOS، واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت Last Seen خود را از چشم مخاطبان دلخواه مخفی نگه دارند.

وضعیت Last Seen نشان می‌دهد که یک کاربر آخرین بار در چه ساعتی آنلاین بوده است. تا امروز، شما می‌توانستید مشاهده وضعیت Last Seen خود را برای مخاطبان موجود در دفترچه تماس خود محدود کنید.

همچنین می‌توانستید وضعیت Last Seen را از چشم همه مخفی نگه دارید. ویژگی جدید واتساپ به شما اجازه می‌دهد امکان مشاهده وضعیت Last Seen را برای برخی مخاطبان خاص که نام آن‌ها در دفترچه تماس نیز وجود دارد، غیرفعال کنید.

مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ

مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ، در نسخه بتای 22.9.0.70 امکان‌پذیر است. در این به‌روزرسانی، گزینه My Contacts Except ... به بخش Last Seen در تنظیمات حریم شخصی اپلیکیشن اضافه شده است.

اضافه کردن یک مخاطب به لیست My Contacts Except باعث می‌شود که او دیگر نتواند وضعیت Last Seen شما را مشاهده کند. ظاهرا WhatsApp قصد دارد کنترل‌های دقیق‌تری را جهت حفظ حریم شخصی تصاویر پروفایل و همین‌طور بخش About کاربران پیاده‌سازی کند.

با آزمایش نسخه بتا روی اندروید و iOS می‌توان انتظار داشت قابلیت مخفی کردن وضعیت Last Seen در واتساپ به زودی با نسخه پایدار برای تمام گوشی‌های هوشمند عرضه شود.

ارسال نظر