معرفی بازی موبایلی Samsara Room + دانلود

رسانه کلیک - اگر دنبال بازی موبایلی می‌گردید که هوش شما را به چالش بکشد، Samsara Room ساخته استودیو بازی‌سازی Rusty Lake را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ بازی که در ابعاد یک دنیای پازلی مهیج خوب جا‌گذاری شده و می‌تواند ذهن شما را به چالش بکشد. معماهایی هیجان‌انگیز در کنار گرافیکی ساده، محیطی کاربر‌پسند را برای این بازی خلق کرده است.

معرفی بازی موبایلی Samsara Room + دانلود

Samsara Room بازی پازلی در سبک معمایی به کمک کلیک است. کمپانی Rusty Lake سابقه زیادی در تولید این سبک بازی‌ها دارد و شما را با حجم انبوهی از این موارد رو‌به‌رو می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها از آن لذت ببرید.

به طور کل در این بازی مخاطب در جهانی متفاوت با معما‌های متفاوت‌تر مواجه می‌شود که طرفداران این سبک از بازی‌های موبایلی را تشویق به سعی‌ و تلاش‌های مجددی خواهد کرد. روند بازی روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS به گونه‌ای تعریف شده است که گاهی بدون هیچ اطلاعات بیرونی باید پازل‌های مختلف را حل کنید تا به نتیجه برسید.

لازم به ذکر است که تمام اشیای درون بازی با لمس شما توانایی راهنمایی شما برای حل یک چالش را دارند. هیچ جسم بی‌ارزشی در این بازی گنجانده نشده است و تمام موارد حامل نشانه‌ها و یا ابزاری برای پیش‌برد بازی هستند.

همچنین هر پازل با پازل قبل و یا بعد از خود دارای ارتباط است. گاهی این ارتباط مستقیم و گاهی غیر مستقیم در این بازی تعبیه شده است. گیم‌پلی بازی به صورت اشاره و کلیک طراحی شده که این گیم‌پلی در بازی‌های پازلی موبایل تقریبا مرسوم است و اگر در گذشته طرفدار این سبک بودید برایتان کاملا آشناست. اگر هم تا به حال از این نوع بازی‌ها در تلفن همراه خود استفاده نکرده‌اید باید بگوییم که این نوع گیم‌پلی بسیار روان و کاربر‌پسند است و تجربه شیرینی برای شما به همراه خواهد داشت.

این بازی در شرایط معمولی چیزی حدود ۲ یا ۳ ساعت گیمپلی خواهد داشت و اگر به عنوان یک کاربر موبایل به صورت آهسته و پیوسته از آن استفاده کنید می‌تواند تا ۱ هفته شما را سرگرم معماهای چالشی خود نگه دارد.

شماهم‌اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان از پلی‌استور و اپ‌استو دانلود کنید.

ارسال نظر