Adobe Premiere مخصوص شبکه های اجتماعی منتشر شد!

رسانه کلیک - شرکت ادوبی نسخه ای ویژه از نرم افزار ویرایشگر فیلم و تصویر Adobe Premiere را بصورت اختصاصی برای شبکه های اجتماعی منتشر کرد. ادوبی پریمیر راش نام این اپلیکیشن جدید است. 

Adobe Premiere مخصوص شبکه های اجتماعی منتشر شد!

ادوبی پریمیر یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از پکیج محبوب و گران قیمت Creative Cloud است که چندین سالی است بصورت مجزا از هم منتشر می شود.

ادوبی پریمیر توسط صنعت فیلم و ویدیوی دنیا مورد قبول واقع شده و بسیاری از فیلم های پرخرج هالیوودی از جمله Dead Pool با این نرم افزار ادیت شده است.

ادوبی پریمیر راش پروژه ای است که از چند ماه پیش توسط شرکت ادوبی دنبال می شد تا بتواند کاربران شبکه های اجتماعی را در زمینه تولید و ویرایش ویدیو پشتیبانی کند. اکنون این نسخه با نام Adobe Premiere Rush در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ادوبی پریمیر راش چند ویژگی اصلی نرم افزار Adobe Premiere اصلی یعنی ویرایش، کوتاه کردن، بریدن، تغییر رنگ، اعمال افکت، تغییرات در قاب و اندازه و... را بصورت پیش فرض حفظ کرده است.

برخلاف نسخه اصلی نرم افزار ادوبی پریمیر این نرم افزار بصورت همگانی منتشر شده و برروی تمام سیستم عامل های دسکتاپ و موبایلی (فعلا فقط iOS) در دسترس است. نسخه اندروید آن نیز به زودی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این نرم افزار کار را برای کسانی که در شبکه های اجتماعی ویدیو محور از جمله فیس بوک، اینستاگرام و حتی یوتیوب فعال هستند، آسان تر می کند.

ارسال نظر