امکان برقراری تماس و ارسال پیام از تبلت با الکسا آمازون فراهم شد

رسانه کلیک - از این پس الکسا آمازون و یک تبلت، تنها نیاز شما برای برقراری تماس صوتی یا تصویری و ارسال پیام به هر شخص از طریق دستیار مجازی شرکت آمازون است.

امکان برقراری تماس و ارسال پیام از تبلت با الکسا آمازون فراهم شد

با الکسا ، دستیار هوشمند آمازون مطمئنا آشنا هستید. از این پس می توانید به وسیله الکسا آمازون اقدام به برقرار تماس صوتی یا تصویری کرده یا در صورت لزوم، پیامی را به کمک آن ارسال کنید؛ لذا دیگر نیازی به تایپ و استفاده از انگشتان نیست و تمامی این کارها از طریق فرامین صوتی انجام می شود.

پیش‌تر انجام چنین کاری به وسیله اسپیکر آمازون اکو امکان پذیر بود، اما دیگر به آن احتیاجی نیست و خوشبختانه چنین قابلیتی با تمام تبلت ها (از جمله تبلت های اندرویدی، آیپد و کیندل فایر) سازگار است.

شایان ذکر است که این ویژگی بسته به نوع تبلت شما، ممکن است تفاوت هایی با سایر دستگاه ها داشته باشد. به عنوان مثال تبلت آمازون فایر HD 10 به شما این امکان را می دهد که از الکسا برای برقرار تماس درخواست کنید. اما در تبلت های دیگر سری فایر که از حالت هندزفری بی بهره هستند، باید ابتدا دکمه هوم را فشار دهید تا دستیار الکسا فعال شود.

تبلت های دیگر برندها برای برقرار تماس یا ارسال پیام، نیاز به باز کردن اپلیکیشن الکسا دارند. همچنین برای دریافت تماس، هیچ تغییری نسبت به قبل رخ نداده و برای این منظور، احتیاجی به تبلت یا اسپیکر نیست.

ارسال نظر