موزیک ویدیوها به آپدیت جدید اپل موزیک در اندروید آمدند!

رسانه کلیک - سرویس اپل موزیک یکی از خدمات اهالی کوپرتینو به شما می رود که مدتی است برای سیستم عامل اندروید عرضه و اخیرا نیز آپدیتی را دریافت کرده است.

موزیک ویدیوها به آپدیت جدید اپل موزیک در اندروید آمدند!

با وجود رقابتی که میان آی او اس و اندروید وجود دارد، اما اپل و گوگل همواره سعی می کنند تا خدمات خود را برای هر دو پلتفرم یاد شده عرضه کنند. سرویس اپل موزیک یکی از این موارد است که برای استفاده از آن، نیازی به داشتن دستگاهی مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نیست.

باید بدانید که برای بهره گیری از Apple Music روی سیستم عامل اندروید به اپل ایدی نیاز دارید. اما اگر اپل آیدی ندارید، می توانید به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت آن کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت اپل آی دی برای کاربران ایرانی

همانطور که از نام اپل موزیک پیداست، سرویس موسیقی اپل است و برای استفاده از آن، باید اکانت خود را به مبالغ مختلف شارژ کنید. بعد از پرداخت و شارژ اپل آیدی، به گنجینه عظیمی از موسیقی روز دنیا دسترسی پیدا می کنید و هر زمان که اراده کنید، به روز ترین موزیک ها را در دسترس شما خواهد بود.

سرویس اپل موزیک

برای استفاده از سرویس اپل موزیک نیاز به دانلود اپلیکیشن اختصاصی آن از گوگل پلی است. این نرم افزار اخیرا آپدیتی را نیز دریافت کرده، اما هنوز هم قابل مقایسه با برنامه اپل موزیک روی سیستم عامل آی او اس نیست.

در هر صورت، آپدیت جدید سرویس اپل موزیک برای سیستم عامل اندروید با اضافه شدن موزیک ویدیوها همراه است و تجربه جدیدی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد. استفاده کنندگان از این سرویس قادر به تماشای موزیک ویدئوهای جدید و مشهور را در قسمت Browse هستند.

البته این آپدیت را نمی توان یک تغییر عظیم در سرویس اپل موزیک به حساب آورد. اما گزینه هایی که اضافه شده به همراه بهبودهای مختلف درون برنامه ای باعث می شود تا کاربر تجربه بهتری از اپل موزیک داشته باشد.

ارسال نظر