اپل موزیک به رکورد 38 میلیون مشترک دست پیدا کرد / شکست احتمالی اسپاتیفای تا اواخر تابستان!

رسانه کلیک - اپل موزیک در هنگام شروع به نظر کار سختی را در پیش داشت، اما حالا طبق اعلام Eddy Cue، به رکورد 38 میلیون مشترک فعال دست پیدا کرده است.

اپل موزیک به رکورد 38 میلیون مشترک دست پیدا کرد / شکست احتمالی اسپاتیفای تا اواخر تابستان!

ماه گذشته بر اساس شنیده ها، سرویس موزیک اپل دارای 36 میلیون مشترک بود و حالا طی تنها 4 هفته، با 5 درصد رشد به 38 میلیون رسیده است. در کل این موضوع خبری هیجان انگیز به حساب می آید. چرا که اپل موزیک در ابتدا یک سرویس ناامید کننده به حساب می آمد و افراد زیادی روی آن حساب باز نمی کردند. اما روز به روز شاهد موفقیت بیشتر آن هستیم.

اما سوالی که همواره مطرح بوده، این است که آیا اپل موزیک می تواند با اسپاتیفای رقابت کرده و آن را کنار بزند؟ در حال حاضر سرویس موزیک اسپاتیفای دارای بیش از 70 میلیون مشترک و 159 میلیون کاربر فعال است. بر همگان واضح و مبرهن است که اپل موزیک راه دشوار و سختی را پیش رو دارد.

برتری اسپاتفای نسبت به سرویس موزیک اپل به نظر برخی افراد تا چند ماه آینده بیشتر دوام نمی آورد. آنها معتقد هستند که اپل موزیک با توجه به گنجایش بالا و پیشرفت روزافرزون، نهایتا تا پایان سال 2018 موفق می شود تا اسپاتیفای را جا گذاشته و در جایگاه اول قرار بگیرد؛ چرا که ظرف چند ماه اخیر، شاهد رشد 5 درصدی مشترکین سرویس موزیک اپل بودیم و در مقابل، اعضای اسپاتیفای به صورت میانگین با نرخ 2 درصد در حال افزایش هستند.

در همین راستا وال استریت ژورنال به تازگی اینطور گزارش داده است:

اپل موزیک که پس از اسپاتیفای در جایگاه دوم سرویس های موزیک کشور آمریکا قرار گرفته است، در حال رشد بیشتری نسبت به رقیب خود است، اما احتمالا تا اواخر تابستان، موفق به کسب جایگاه اول می شود.

دنیای موزیک اپل در حال حاضر در کشور آمریکا در حال گسترش است و موفق شده تا نرخ رشد بیشتری نسبت به رقیب خود داشته باشد؛ لذا افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، پیش بینی می کنند که اپل موزیک تا اواخر تابستان، موفق می شود تا رقیب خود را کنار بزند.

لازم به ذکر است؛ اپل اخیرا کرده که Rihanna با کنار زدن تیلور سویفت و Beyonce موفق شده تا رتبه اول خوانندگان زن را در اپل موزیک به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر