BeReal به قابلیت پیام خصوصی مجهز خواهد شد

اپلیکیشن BeReal که برای ثبت و اشتراک‌گذاری لحظات واقعی استفاده می‌شود، در حال کار روی قابلیت چت برای کاربران خود است و این ویژگی ابتدا به‌طور آزمایشی در ایرلند فعال خواهد شد.

BeReal به قابلیت پیام خصوصی مجهز خواهد شد

براساس گزارش TechCrunch ، در زمان راه‌اندازی این ویژگی، کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم برای دوستان خود (و نه در قالب گروه) پیام ارسال کنند، لحظات و BeRealهای خود را به‌طور خصوصی برای آن‌ها ارسال کنند (بدون محدودیت زمانی) و با RealMoji (ایموجی‌های سفارشی برنامه) به پیام‌های دیگران واکنش نشان دهند.

ارسال پیام خصوصی در BeReal

کاربران BeReal فقط به افرادی که در لیست دوستان خود حضور دارند می‌توانند پیام بدهند. همچنین سیستم چت آینده این برنامه دارای ویژگی‌های بلاک و ریپورت کردن نیز خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه کاربران فقط می‌توانند پیام‌ها را برای خودشان حذف کنند و در صورتی که قصد داشته باشید پیام‌ها به‌طور کامل از سیستم حذف شوند، باید هر دو طرف یک مکالمه آن را حذف کنند.

این شرکت در ایمیلی به TechCrunch گفت که ویژگی پیام خصوصی یکی از رایج‌ترین قابلیت‌های درخواستی کاربران آن بوده است. طبیعتاً اگر قصد داشته باشید درباره BeReal دوستان خود صحبت کنید، چت مستقیم و خصوصی راه بهتری نسبت به ارسال کامنت است که تمام کاربران می‌توانند آن را مشاهده کنند. همچنین با وجود اینکه BeReal فقط در بازه‌های زمانی مشخص شده‌ای به کاربران خود اجازه می‌دهد تا لحظات خود را به‌اشتراک بگذارند، اضافه شدن قابلیت پیام خصوصی می‌تواند تعامل کاربران با آن را بیشتر کند تا شاید در میان شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی که وجود دارند، BeReal بتواند جایگاه ثابتی پیدا کند.

BeReal ابتدا در اوایل سال گذشته معرفی شد و به‎‌قدری در بین کاربران محبوبیت پیدا کرد که اینستاگرام نیز با کپی‌برداری از آن قابلیتی مشابه BeReal را آزمایش کرده بود. در شهریور ماه سال گذشته تعداد کاربران این برنامه از 10 میلیون نفر فراتر رفت و در اوایل سال جاری، تعداد کاربران روزانه این شبکه اجتماعی از مرز 20 میلیون عبور کرد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر