خطرات نصب فیلترشکن ملی برای کاربران ایرانی

در حالی دستور فیلتر شدن بسیاری از سایتها و پلتفرم های خارجی به وزارت ارتباطات ابلاغ شده، بسیاری از کاربران به دنبال پیدا کردن راهی برای ارتباط با سرویس های خارجی هستند که تا پیش از این از آنها استفاده می کردند. در این بین برخی نی با سوء استفاده از شرایط موجود، فیلترشکن ملی را که وجود خارجی ندارد تبلیغ می کنند که بسیار خطرناک است.

خطرات نصب فیلترشکن ملی برای کاربران ایرانی

خطرات نصب فیلترشکن ملی برای کاربران ایرانی

همانطور که با داغ شدن موضوع ثبت نام اینترنت استارلینک بسیاری از بدافزارها و اپلیکیشن های فیک به نام اپ رسمی ثبت نام استارلینک از نیاز کاربران سو استفاده کردند؛ این روزها به دلیل قطع دسترسی به اینستاگرام و واتساپ و پلتفرم های بازی های آنلاینی مثل کال اف دیوتی و فورتنایت بسیای از کاربران به دنبال عبور ا فیلترینگ اعمال شده به هر نحو ممکن هستند.

فیلترشکن ملی نیز یکی از حقه های جدیدی است که برخی با تبلیغات روی آن سعی در سوء استفاده از شرایط و هک سیستم کاربران دارند. در واقع با نصب این اپلیکیشن ها به نام فیلترشکن ملی، کاربر به هکر اجازه می دهد همه پسوردهای ذخیره شده در سیستم یا موبایلش را در اختیار داشته باشد و به گالری تصاویر و ویدئوهای او دسترسی پیدا کند.

به طور کلی استفاده از فیلترشکن و یا vpn نامعتبر می تواند کاربران را در معرض ریسک و خطر زیادی قرار دهد که از آن جمله می توان به نقض حریم خصوصی او در گشت و گذار در اینترنت اشاره کرد.

هنوز به طور دقیق ساز و کا طرح صیانت ا سمت دولت اعلام نشده و مشخص نیست کاربران چطور می توانند به صورت مجاز به اینترنت بین الملل دسترسی داشته باشند و مطرح شدن مواردی همچون وی پی ان قانونی یا فیلترشکن ملی دام و کلاهبردای بیش نیست.

ارسال نظر