ویرایش توئیت ها در توئیتر ممکن شد

س از سال‌ها درخواست کاربران از توییتر برای دکمه ویرایش، بالاخره به آرزوی خود می‌رسند. این شرکت در حال ارائه ویژگی مورد انتظار در کانادا، استرالیا و نیوزلند است، اما فقط برای مشترکین توییتر آبی. این گزینه هنوز در آمریکا در دسترس نیست، اما توییتر می گوید کاربران به زودی به آنجا دسترسی خواهند داشت.

ویرایش توئیت ها در توئیتر ممکن شد

مشترکین توییتر آبی که توییتی ارسال می کنند و متوجه می شوند که یک یا دو اشتباه تایپی انجام داده اند 30 دقیقه فرصت دارند تا ویرایش کنند. آنها می توانند تا پنج بار در این بازه زمانی تغییرات ایجاد کنند. به منظور شفافیت، توییت‌های ویرایش‌شده دارای مهر زمانی اصلاح‌شده‌ای هستند که "Last edited" و زمان آخرین تغییر را می‌خواند. روی مهر زمانی کلیک کنید و کل تاریخچه ویرایش را خواهید دید.

توییتر در ماه آوریل اعلام کرد که بالاخره آزمایش دکمه ویرایش را آغاز کرده است. در ابتدا نشانه هایی وجود داشت که نشان می داد این ویژگی می تواند شامل صفحه تاریخچه ویرایش باشد. در ابتدای سپتامبر، توییتر گفت که در واقع یک دکمه ویرایش ایجاد کرده است. یک توییت آزمایشی در پایان ماه منتشر کرد و چند روز بعد، دکمه ویرایش در حال انتشار است.

این شرکت هنوز در حال آزمایش فنی این ویژگی است؛ این ویژگی به عنوان بخشی از بخش آزمایشگاهی سرویس توییتر بلو با 5 دلار در ماه در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، طبق یک صفحه پشتیبانی، فقط می‌توانید توییت‌های اصلی را ویرایش کنید و توییت‌ها را نقل قول کنید. بسیاری از انواع توییت‌ها را نمی‌توان ویرایش کرد، مانند رشته‌ها، پاسخ‌ها، ریتویت‌ها، توییت‌های پین‌شده، توییت‌های Super Follow و مواردی که در برنامه‌های شخص ثالث پیش‌نویس می‌کنید.

ارسال نظر