امکان بررسی غذا به گوگل مپ اضافه می شود!

رسانه کلیک - در سال های اخیر ویژگی های بی شماری به گوگل مپ اضافه شده است. بر اساس جدیدترین اطلاعات در آینده می توان در نقشه گوگل به بررسی غذا پرداخت.

امکان بررسی غذا به گوگل مپ اضافه می شود!

در چند سال اخیر گوگل ویژگی های بسیاری را به نقشه خود اضافه کرده است. در حال حاضر می توان توسط گوگل مپ به اطلاعاتی زیادی در رابطه با مراکز خرید، ساعت کاری آن ها، نقشه درون ساختمان ها و بررسی کاربران از این مراکز دسترسی پیدا کرد.

دیروز گوگل بروزرسانی جدیدی را برای گوگل مپ عرضه کرد که البته توسط آن ویژگی جدید قابل توجهی به این سرویس اضافه نمی شود. با این وجود سایت اندروید پلیس جدیدترین فایل APK گوگل مپس را مورد بررسی قرار داده است. بر اساس اعلام این سایت در آینده نزدیک امکان بررسی غذا به گوگل مپ اضافه خواهد شد.

در ماه ژانویه برخی گزارشات به این ویژگی اشاره کرده بودند. در حال حاضر وقتی کاربران به یک رستوران مراجعه می کنند می توانند در رابطه با کیفیت آن در نقشه گوگل نظر دهند. گوگل قصد دارد علاوه بر این ویژگی به کاربران اجازه دهد که به بررسی غذا نیز بپردازند.

در صورتی که این ویژگی جدید به گوگل مپس اضافه شود کاربران می توانند در رابطه با غذایی که در یک رستوران خورده اند نیز امتیاز دهند. قابلیت بررسی غذا از کاربران در رابطه با غذا سوالاتی را می پرسد که برای مثال می توان به قیمت، کیفیت و حجم آن اشاره کرد و در نهایت کاربران می توانند این وعده غذایی را به کاربران دیگر پیشنهاد کنند.

همانند بسیاری از اپلیکیشن های دیگری که در فروشگاه های نرم افزاری گوگل و اپل وجود دارند، کاربران خواهند توانست در کنار بررسی، عکس غذای خود را نیز در نقشه گوگل آپلود کنند.

گوگل در نظر دارد در آینده امکان بررسی تمامی محصولات را به نقشه خود اضافه کند تا کاربران بتوانند در رابطه با کیفیت محصولات مختلف اظهار نظر کنند.

ارسال نظر