جیمیل با قابلیت Nudges ایمیل های ضروری را به کاربران یادآوری می کند!

رسانه کلیک - اپلیکیشن جیمیل در سیستم عامل اندروید به زودی به قابلیت هوشمند Nudges مجهز می شود که با بهره گیری از هوش مصنوعی گوگل، ایمیل هایی را که نیاز به پاسخ دهی فوری دارند، به کاربر یادآوری می کند.

جیمیل با قابلیت Nudges ایمیل های ضروری را به کاربران یادآوری می کند!

جی میل را می توان یکی از سرویس های مشهور در دنیا در شاخه ایمیل به حساب آورد و به توجه به تلاش های گوگل در این زمینه و اضافه کردن سیستم یادگیری ماشینی به آن، جیمیل در حال بهبود است. امروز در رسانه های خبری شاهد آن بودیم که غول دنیای تکنولوژی قصد دارد یک ویژگی فوق العاده هوشمند را به اپلیکیشن Gmail اضافه کند و آن هم چیزی نیست جز پیشنهاد دادن ایمیل هایی که نیاز به پاسخ دارند.

Gmail

قابلیت Nudges در نسخه جدید اندروید قابل دسترسی است!

آخرین نسخه اپلیکیشن جی میل برای اندروید (ورژن 8.2.25) هم اکنون روی پلی استور گوگل در دسترس است. بر اساس تفاوت هایی که در کدهای این نسخه با ورژن های قبلی ایجاد شده، تنظیماتی جدید به نام Nudges در قسمت تنظیمات اکانت اضافه شده است. این ویژگی به شما اشاره می کند تا به ایمیل های مهمی که توسط اپلیکیشن جیمیل تشخیص داده می شود، پاسخ دهید. نرم افزار یاد شده این ایمیل ها را در بالاترین قسمت قرار می دهد.

در حال حاضر چنین قابلیتی هنوز فعال نشده و ایمیل های پاسخ داده نشده به بالاترین قسمت هدایت نمی شوند. پس به محض ارائه شدن چنین قابلیتی، طی ارسال مطلب جدید به شما اطلاع می دهیم.

ارسال نظر