گوگل مپ مسیرها و نقشه های ترافیکی ویژه موتور و دوچرخه را نمایش می دهد

رسانه کلیک - گوگل مپز سرانجام مسیریابی  ویژه موتورسواران و دوچرخه‌ها را در به روزرسانی جدیدش عرضه کرد تا از این به بعد علاوه بر رانندگان خودروها و عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و موتورسواران نیز بتوانند از مسیرهای موجود در این سرویس جامع بهره ببرند.

گوگل مپ مسیرها و نقشه های ترافیکی ویژه موتور و دوچرخه را نمایش می دهد

اگر دوچرخه‌سوار هستید و یا با موتورسیکلت در شهرها تردد می‌کنید گوگل مپز خبر خوشی برای شما دارد. گوگل سرانجام بخش ویژه مسیرهای مخصوص موتورسیکلت و دوچرخه را به نقشه خود آورده و از این به بعد باید با ترافیک خداحافظی کرده و به مسیرهای میان‌بر سلام کنید.

حالت مسیریابی با موتورسیکلت و دوچرخه مسیرهای متفاوت و بدون ترافیک ویژه موتور و دوچرخه را پیشنهاد می‌دهد هم‌چنین می‌توانید به کمک این ویژگی تخمین بزنید که چه زمانی با موتورتان به مقصد می‌رسید درست مانند قابلیتی که برای پیاده‌روی و یا تردد با خودرو در گوگل مپز وجود دارد.

برای فعال شدن این قابلیت در Google Maps باید این اپلیکیشن را به آخرین نسخه یعنی 9.67.1 به‌روزرسانی کنید، ضمن اینکه این قابلیت که به‌صورت یک آیکون موتورسیکلت در گوگل مپز نمایش داده می‌شود هنوز برای اکثر کشورها و شهرهای جهان فعال نشده است و فعلا کاربران هندی می توانند از آن استفاده کنند. گوگل وعده داده است که کم‌کم این قابلیت برای سایر کشورها نیز فعال خواهد شد.

ارسال نظر